انجمن تخصصی ساران هاستینگ

نسخه‌ی کامل: تاثیر زمان در بنر تبلیغاتی
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
تاثیر زمان در بنر تبلیغاتی
شاید برای شما هم این موضوع پیش آمده باشد که چرا باید زمان و تایم یک بنر تبلیغاتی از یک استاندارد و نرمالی خارج نشود ، این میزان حساسیت را بیشتر در کمپین های تبلیغات بنری مشاهده می کنیم و محدودیت هایی که جهت طراحی بنر و نمایش تبلیغ شما سر راه قرار داده می شود .
اهمیت تایم در طراحی بنر تبلیغاتی هنگامی نمود میکند که شما برای تبلیغ وب سایت خود برنامه ریزی کرده و به اهمیت نمایش بنر و تاثیر آن در فروش خود واقف باشید .
بنر | طراحی بنر | طراحی بنر تبلیغاتی | طراحی لوگو | طراحی بروشور | طراحی کاتالوگ | طراحی کاور اهنگ  | کاتالوگ | طراحی کارت ویزیت  | لوگو
اهمیت زمان در بنر 
بنر | طراحی بنر | طراحی بنر تبلیغاتی | طراحی لوگو | طراحی بروشور | طراحی کاتالوگ | طراحی کاور اهنگ  | کاتالوگ | طراحی کارت ویزیت  | لوگو

در کنار مواردی که در مقاله ی گذشته در مورد ویژگی های بنر پرکلیک به آن اشاره کردیم ، زمان نمایش بنر می تواند اهمیت ویژه و در عین حال موثر را برای شما به همراه داشته باشد . چراکه وقتی به میانگین زمان تخمین زده شده یک کاربر اینترنتی برای مرور یک صفحه وب سایت نگاهی می اندازیم متوجه این موضوع خواهیم شد اکثر بینندگان اینترنتی در زمان کوتاه ( تقریبی 30 ثانیه ) یک صفحه را از ابتدا تا انتها مرور میکنند و این امر موجب می شود که به اکثر بنر های تبلیغاتی موجود در صفحه وب سایت دقتی نداشته باشد . مخصوصا هنگامی که با یک طراحی بنر نامناسب، طولانی و کسل کننده مواجه شود .
بنر باید به شیوه ای طراحی شود که بتواند در زمانی کوتاه حدود 10 الی 18 ثانیه بتواند با محتوای مناسب ( شعارهای تبلیغاتی کوتاه و موثر ) ،طراحی جذاب و چشم نواز کاربران مجازی را به بنر تبلیغاتی شما هدایت کند . در وب سایت های نمایش دهنده همچنان تبلیغاتی را مشاهده می کنیم که در عین نداشته استاندارد های اولیه ، زمان زیادی را صرف نمایش متن های طولانی خود میکنند که این موضوع نه تنها تاثیر مثبتی نداشته بلکه تبلیغات را با شکست سنگینی برای تبلیغ دهنده به همراه خواهد داشت .