مهمان گرامی، خوش‌آمدید!
شما قبل از این که بتوانید در این انجمن مطلبی ارسال کنید باید ثبت نام کنید.

نام کاربری
  

گذرواژه‌
  





جستجوی انجمن‌ها

(جستجوی پیشرفته)

آمار انجمن
» اعضا: 2,031
» آخرین عضو: alirezam216
» موضوعات انجمن: 2,609
» ارسال‌های انجمن: 2,921

آمار کامل

کاربران آنلاین
در حال حاضر 41 کاربر آنلاین وجود دارد.
» 0 عضو | 41 مهمان

آخرین موضوع‌ها
نمونه کار های سئو در زمین...
انجمن: بهینه سازی وب سایت SEO
آخرین ارسال توسط: alirezam216
1 ساعت پیش
» پاسخ: 0
» بازدید: 1
این ایده زمانی به ذهن خود...
انجمن: Wordpress
آخرین ارسال توسط: alirezam216
1 ساعت پیش
» پاسخ: 0
» بازدید: 3
در تهران از کجا کارتن بخر...
انجمن: مطالب آموزشی
آخرین ارسال توسط: volghan
11 ساعت پیش
» پاسخ: 0
» بازدید: 9
زونکن تبلیغاتی و کلاسور ا...
انجمن: اخبار و مباحث عمومی
آخرین ارسال توسط: QASEMAFRA
2020/03/31، 06:12 PM
» پاسخ: 0
» بازدید: 24
چاپ جعبه
انجمن: اخبار و مباحث عمومی
آخرین ارسال توسط: QASEMAFRA
2020/03/31، 06:11 PM
» پاسخ: 0
» بازدید: 22
طراحی کاتالوگ دیجیتال
انجمن: اخبار و مباحث عمومی
آخرین ارسال توسط: ZAHRAAFRA
2020/03/31، 06:09 PM
» پاسخ: 0
» بازدید: 23
مراحل طراحی کاتالوگ
انجمن: اخبار و مباحث عمومی
آخرین ارسال توسط: ZAHRAAFRA
2020/03/31، 06:07 PM
» پاسخ: 0
» بازدید: 24
طراحی کاتالوگ و بروشور تب...
انجمن: اخبار و مباحث عمومی
آخرین ارسال توسط: ZAHRAAFRA
2020/03/31، 06:07 PM
» پاسخ: 0
» بازدید: 22
نصب سایبان برقی برای کافه...
انجمن: اخبار و مباحث عمومی
آخرین ارسال توسط: CoverSun
2020/03/30، 02:03 PM
» پاسخ: 1
» بازدید: 145
fix printer issue
انجمن: سرور اختصاصی
آخرین ارسال توسط: Printerrepairdubai
2020/03/30، 11:52 AM
» پاسخ: 0
» بازدید: 11

 
  نمونه کار های سئو در زمینه های مختلف
ارسال کننده: alirezam216 - 1 ساعت پیش - انجمن: بهینه سازی وب سایت SEO - بدون پاسخ

اموالی که شامل مالیات می شوند

سپرده های بانکی، اوراق مشارکت و دیگر اوراق بهادار به جز موارد درج شده در بند ۲ ماده و سودهای متعلق به آنها و همینطور سود سهام و سهم شرکات تا تاریخ ثبت انتقال به نام وراث یا پرداخت و تحویل به آنها به نرخ سه درصد.
نسبت به سهام و سهم الشرکه و حق تقدم آنان یک و نیم برابر نرخ های مذکور در تبصره ۱ ماده ۱۶۳ قانون مذکور طبق مقررات در تاریخ ثبت انتقال به نام وراث.
نسبت به حق امتیاز و دیگر اموال و حقوق مالی که در بندهای مذکور به آنها تصریح نشده است، به نرخ ۱۰ درصد ارزش روز در تاریخ تحویل یا ثبت انتقال به نام وراث.
نسبت به انواع وسایل نقلیه موتوری، دریایی، هوایی و زمینی به نرخ دو درصد بهای اعلام شده توسط سازمان امور مالیاتی کشور در تاریخ ثبت انتقال به نام وراث.
نسبت به املاک و حق واگذاری محل برابر نرخ های یاد شده در ماده ۵۹ قانون مالیات ها به مأخذ ارزش معاملاتی املاک و یا به مأخذ ارزش روز حق واگذاری حسب مورد، در تاریخ ثبت انتقال به نام وراث.
نسبت به مال و دارایی های متعلق به متوفی ایرانی که درخارج از کشور واقع شده است، بعد از کسر مالیات بر ارثی که از آن بابت به دولت محل وقوع مال و دارایی پرداخت شده است به نرخ ۱۰ درصد ارزش بجا مانده که مأخذ محاسبه مالیات بر ارث در کشور محل وقوع مال قرار گرفته است.

کلمه سئو شده مالیات بر ارث 



وکیل رابطه نامشروع در ایران
وکیل رابطه نامشروع در حوزه هی خیانت زن به مرد یا شوهر به همسر می باشد وکیل رابطه نامشروع تلاش میکند .

تا اتهام های وارده بر متهم رابطه نامشروع حل و فصل و متهم رابطه نامشروع را تبرئه نماید .

روابط میان افراد به دو دسته شرعی و قانونی و روابط غیر شرعی و غیر قانونی تقسیم می شود.

در کشور ما با توجه به وجود محدودیت های مذهبی و دینی، داشتن رابطه با نامحرم جرم محسوب می شود.

خود رابطه دارای درجه بندی متفاوت و متنوعی است،برقراری تماس تلفنی،چت،دریافت و ارسال تصاویر و ویدئو، دست دادن،بوسیدن،خلوت با نامحرم و داشتن رابطه جنسی به صورت کلی خلاف قانون و دارای مجازات مشخص است.

کلمه سئو شده ووکیل رابطه نامشروع



وکیل مواد مخدر
به علت اهمیت موضوع خرید و فروش و حمل مواد مخدر دادگاه ویژه ای به نام دادگاه انقلاب و وکیل مواد مخدر به پرونده‌های مواد مخدر رسیدگی می‌کند.

اختصاص دادگاه ویژه برای مواد مخدر به تنهایی بیانگر اهمیت و حساسیت پرونده‌های مواد مخدر می‌باشد،طبق قانون، مجازات کسانی که به امر خرید، فروش، تولید و حمل مواد مخدر اشتغال دارند.

حبس‌های طولانی مدت و یا اعدام است ،ایران از معدود کشورهایی است که برای مجرمان مواد مخدر مجازات اعدام صادر می‌کند.

کلمه سئو شده وکیل مواد مخدر

کلمه سئو شده وکیل آنلاین تلگرام

کلمه سئو شده وکیل کلاهبرداری

برای ثبت سفارش و مشاوره با شماره 09120506377 تماس بگیرید

چاپ این مطلب

  این ایده زمانی به ذهن خودم رسید
ارسال کننده: alirezam216 - 1 ساعت پیش - انجمن: Wordpress - بدون پاسخ

این ایده زمانی به ذهن خودم رسید که میخواستم برای وب سایت خودم تولید محتوا کنم. به دلیل تخصصی بودن موضوع وب سایت و همچنین زمان کمی که داشتم تصمیم گرفتم کار تولید محتوا رو برون سپاری کنم. به همین جهت با یکی از بهترین آژانس های دیجیتال مارکتینگ کشور که نمیخوام اسم ببرم تماس گرفتم و ازشون خواستم که کار تامین محتوای وب سایت بنده رو انجام بدن. جالبه بدونید که در منوی سایتشون بخشی دارن به اسم خدمات تولید محتوا. وقتی که باهاشون صحبت کردم به من گفتن که ما خدمات تولید محتوا انجام نمیدیم و نقطه اوج ماجرا زمانی بود که به من گفتن که محتوای وب سایت خودمون رو هم فریلنسرهامون برامون تولید میکنن.
 
خلاصه وقتی دیدم یکی از بهترین آژانس های دیجیتال مارکتینگ کشور خودش در زمینه تولید محتوا مشکل داره به ذهنم رسید که چقدر خوب میشه اگر کسی بیاد یک وب سایت بزنه تعداد فریلنسر رو استخدام کنه و آموزش بده و تا به صورت تخصصی به کار تولید محتوا بپردازن. این ایده هم برای افراد خانه دار و تحصیل کرده شغل ایجاد میکنه و هم یک بازار بزرگ رو میتونه در اختیار بگیره.
 
خوشبختانه هر روز در کشور ما به تعداد وب سایت ها اضافه میشن و چقدر خوب که یک مجموعه قوی باشه که بتونه محتوای هریک از این وب سایت ها رو به صورت تخصصی تامین کنه.
 
اما قطعا الان در ذهن شما این مسئله شکل میگیره که خب کلی وب سایت و شرکت هستن که کار تامین محتوا رو انجام میدن چرا ما باید بیاییم و یک تیم دیگه بشیم؟
 
من در ادامه به چندتا نکته اصلی اشاره میکنم:
 
1. اکثر این وب سایت ها معمولا به صورت تخصصی فقط روی حوزه محتوا کار نمیکنن بلکه طراحی سایت میکنن، سئو میکنن و خلاصه همه کاری رو دارن انجام میدن و این اصلا در دنیای امروز خوب نیست. کسی که میخواد کسب و کاری رو راه اندازی کنه باید به صورت کاملا تخصصی فقط در یک زمینه کار کنه.
 
2. عدم آموزش و نبود نیروی تولید محتوای حرفه ای در بسیاری از این مجموعه ها. این مسئله شاید باورش برای شما سخت باشه ولی بنده به شخصه تجربه داشتم که محتوایی رو به من با هزینه بسیار زیاد تحویل دادن اما ساختار جمله بندی فاجعه بار و پر از غلط املایی بوده.
 
3. عدم ارائه استراتژی تولید محتوای حرفه ای براساس موضوع سایت و سئو. اکثر این سایت های ارائه دهنده خدمات تولید محتوا حتی خودشون اصول سئو رو رعایت نکردن نه در محتوا و نه در ساختار سایت. بنابراین این افراد نمیتونن مشاورین خوبی برای ارائه راهکار جهت استراتژی تولید محتوا و سئو باشن. بنابراین وقتی که شما پروژه تولید محتوای وب سایت خودتون رو به این افراد بسپارید عملا پول خودتون رو دور ریختید چرا که این افراد به دلیل عدم انتخاب عناوین مناسب برای موضوع مقاله، عدم انتخاب کلمه کلیدی اصلی و ... موجب میشن که مقاله شما در گوگل رتبه خوبی کسب نکنه و در نهایت شما ورودی خوبی از گوگل نداشته باشید.
 
4. کپی کردن محتوا. شاید باورتون نشه اما به جد میگم که بالای 90 درصد این وب سایت های خدمات تولید محتوا کارشون اینه که موضوع رو از شما میگیرن میرن داخل اینترنت سرچ میکنن و در مورد اون موضوع هر محتوایی رو که پیدا کنن و مرتبط باشه با بیان دیگه ای مینویسن و به عنوان مقاله جدید تحویل میدن. حالا شاید بگید خب این چه مشکلی داره؟
مشکل اصلی اینه که وقتی که شما چنین مقاله ای رو در سایتتون منتشر میکنید نباید انتظار داشته باشید که رتبه خوبی کسب کنید چرا که هیچ چیز جدیدی توسط وب سایت شما به گوگل اضافه نشده و گوگل هم خیلی به این مقالات بها نمیده مخصوصا پس از الگوریتم فلوریدا که به تازگی ارائه شده.
 
5. بد قولی و عدم پشتیبانی مناسب. یکی از رایج ترین کارهای این شرکت هاست. میگن محتوا رو تا مثلا تاریخ فلان به شما تحویل میدیم بعد میبینید که از اون تاریخ چند روز گذشته و مقاله همچنان به شما تحویل داده نشده و تازه بعد از تحویل مقاله معمولا پشتیبانی خوبی ارائه نمیکنن.
 
6. و ...
 
دوستان عزیز این ها تنها بخشی از مشکلات این وب سایت هاست. اما اگر از من بپرسید از بین این ها کدوم مهمتره؟ من میگم عدم تخصصی کار کردن در حوزه تولید محتوا.
 
دوست عزیز محتوا فقط مقاله نیست. محتوا ویدئو هم هست. محتوا پادکست هم هست. محتوا اینفوگرافیک هم هست. محتوا موشن گرافیک هم هست و ...
 
راستی در مورد محتوای ویدئویی یک پیش گویی بکنم. به زودی گوگل پیش فرض نتایج خودش رو که روی web هست تغییر میده و میبره روی video. اینو از این جهت گفتم که روی محتوای ویدئویی به شدت کار کنید. (میدونم خیلی هاتو شاید اینو بدونید)
 
دوستان حوزه محتوا بسیار گسترده است و در آینده ای نه چندان دور گسترده تر هم خواهد شد. همین الان دارن روی تولید محتوای VR کار میکنن در دنیا که میتونید برید بررسی کنید. خلاصه میخوام بهتون بگم که این یک ایده بسیار خوب خواهد بود برای کسانی که بتونن در این زمینه به صورت تخصصی کار کنن. درامد حاصل از این ایده هم بسیار بالاست.
 
من خودم بعد از 2 ماه گشتن و آگهی گذاشتن تونستم دو نفر رو پیدا کنم که اون محتوایی رو که میخوام برام بزنن که موضوع یکی وکیل کلاهبرداری بود و دیگری وکیل رابطه نامشروع در تهران و وکیل آنلاین تلگرام و نیز وکیل مواد مخدر  در تهران بود که چون محتوایی که به من دادن به شدت خوب نوشته شده بود و کاملا تالیفی بود نه کپی، تونستم در گوگل در این سه موضوع رتبه بسیار خوبی کسب کنم.
 
من به شما عزیزان توصیه میکنم که روی این ایده فکر کنید و پس از شناسایی رقبا و تحلیل اونها یک کمپین با مخاطبین هدف مدیران وب سایت ها برید تا اون ها مشکلاتشون رو در زمینه تولید محتوا برای شما در قالب یک فرم ارسال کنن و پس از بررسی هریک از اون پاسخ ها وب سایتی رو راه اندازی کنید که تمام اون مشکلات رو برطرف کرده باشه.
 
امیدوارم که از این پست لذت برده باشید.

چاپ این مطلب

  در تهران از کجا کارتن بخرم؟
ارسال کننده: volghan - 11 ساعت پیش - انجمن: مطالب آموزشی - بدون پاسخ

در تهران از کجا کارتن بخرم؟
 
خیلی زود باید اثاث کشی کنم و نیاز به کارتن چند لایه و محکم برای اسباب کشی دارم که خودشون هم ارسال داشته باشن در تهران. آیا میدونید کارتن خالی رو از کجا میشه خرید؟
خودم اینا رو پیدا کردم اما نمیدونم تو شرایط فعلی تهران و کرونا آیا ارسال کارتن دارن یا نه.
·      کارتن اسباب کشی و فریت بار -> https://www.cartonmohammad.com/
·      فروشگاه کارتن خالی -> https://www.cartonkhali.com/
و این شماره تلفن ها:
 02122780703  02122780700 و 09122239407
شما هم اگر سراغ دارید یا راه حل بهتری دارید معرفی کنید اگر کسی مثل من اسباب کشی داشت و نیاز به کارتن خالی تو تهران یا بقیه شهرها بتونن مشکلشون رو حل کنن. داستانی شده این کرونا و اسباب کشی تو این شرایط.

چاپ این مطلب

  زونکن تبلیغاتی و کلاسور اختصاصی
ارسال کننده: QASEMAFRA - 2020/03/31، 06:12 PM - انجمن: اخبار و مباحث عمومی - بدون پاسخ

ساخت زونکن وسیله ای است که قالبا برای بایگانی کردن اسناد و جمع آوری مدارک شرکتها، فاکتور و غیره از آن استفاده می شود. برخی شرکت ها و کارخانه ها هم رزومه و کاتالوگ ها و بروشورهای خود را به صورت یک پکیج کامل داخل زونکن قرار داده و به مشتریانشان ارائه می دهند. ساخت کلاسور در ابعاد متفاوتی انجام می شود که عطف 4 سانتیمتر و 7 سانتیمتر آن متداول تر هستند. اما در عطف های دیگر هم طبق سفارش مشتری قابل تولید می باشند. تمام زونکن ها دارای قفل می باشند که به 2 قفله و 4 قفله تقسیم می شوند که آنها نیز انواع مختلفی دارند. مثلا قفل هایی که روی عطف قرار می گیرند با قفل هایی که روی لت پشتی جلد قرار می گیرند تفاوت دارند. همچنین اندازه قفل های زونکن هم با هم متفاوتند و بر اساس عطف زونکن باید قفل متناسب با آن انتخاب شود.
تولید کلاسور از یک آستر داخلی برخوردار است که می تواند با چاپ یا بدون چاپ ارائه شود. برای حلوگیری از ترکیدن کاغذ در لبه های تا شده زونکن تمام زونکن ها باید روکش سلفون داشته باشند. زونکن اختصاصی برای سفارش دهندگان، طراحی پشت و روی جلد به صورت اختصاصی انجام می شود. کلاسور تبلیغاتی می تواند بخش بایگانی شرکت یا کارخانه شما را به یک بخش استثنایی و زیبا تبدیل کند که در آن تمام فایل ها نام شرکت و برند مخصوص شما را دارند و دارای یکپارچگی زیبایی هستند.
تولید زونکن اختصاصی
۱- ارایه سایز زونکن
۲-چاپ کلاسور تبلیغاتی توسط کانون تبلیغاتی افرا
۳-تایید طرح توسط شرکت سفارش دهنده به مدت دو روز کاری
۳-در طی یک دوره کاری هفت روزه در قبال قیمت کلاسور تبلیغاتی تحویل مشتری میگردد.

هزینه چاپ مجله ، هزینه چاپ هفته نامه یا ماهنامه
مجله ،هفته نامه یا ماهنامه ، نشريه اي است كه براي روشن كردن افكار مردم در زمينه هاي مختلف اجتماعي، سياسي، علمي، فني يا ادبي و ترقي دادن سطح معلومات مردم و نشر اخبار و اطلاعات و مطالب عام المنفعه و انتقاد و اصلاح انديشه در امور عمومي، به طور منظم و در زمان معيني منتشر مي شود(هفته نامه هر هفته وماهنامه هر ماه). اولين ارزش و اهميت مجله یا هفته نامه یا ماهنامه ، ظاهر آن، مانند : عكسهاي رنگي، كيفيت كاغذ، تصوير پردازي استادانه و استفاده از رنگ و…. است كه كل اين مجموعه در صفحه آرایی گنجانده مي شود.که عموما صفحه آرایی بر هزینه ،چاپ مجله، هفته نامه یا ماهنامه می افزاید.  صفحه آرايي عبارت است از طرح ريزي براي يك صفحه يا گروهي از صفحه هاست. عناصري در صفحه آرايي به كار گرفته مي شوند كه كار برد هر كدام از آنها پيرو اصول و قواعد مخصوصي است، هر چند كه در مجموع ذوق و سليقه هنرمند نقش غيرقابل انكاري در صفحه آرايي تخصصي و جذاب دارد. نام مجله، قطع، رنگ، عكس، طراحي صفحه ها، تيتر و سوتيتر، ستون بندي و انتخاب حروف، از جمله عناصر مهم صفحه آرايي يك مجله به شمار مي روند. مجله ها را می توان بر اساس مخاطب به دو گروه مجلات عمومی و مجلات خصوصی دسته بندی کرد. مجلات عمومی خود به دو دسته مجلات اطلاعات عمومی و مجلات اطلاعات تخصصی تقسیم می شوند، این نوع از مجلات معمولا در گیشه های مطبوعاتی فروخته می شود و در تیراژ های بالای 5000 نسخه چاپ و نشر می گردند. مجلات خصوصی عموما مجلاتی هستند که برای سازمان ها و یا شرکت های خاصی طراحی مجله   و به تعداد مورد نیاز چاپ و نشر می گردند که معمولا به صورت رایگان بین کارمندان آن سازمان یا شرکت، توزیع می گردد.  چاپ مجله یا هفته نامه یا ماهنامه بصورت چاپ افست ( استفاده در تیراژ بالا )  و یا چاپ دیجیتال ( استفاده در تیراژ کم ، زمان تحویل زودتر ) امکان پذیر می باشد. قیمت طراحی فولدر، هفته نامه یا ماهنامه(چاپ افست) به دلیل گستردگی در تیراژ ، نوع کاغذ جلد ، نوع چاپ ، روکش و تعداد صفحات متفاوت می باشد .
منبع
 

چاپ این مطلب

  چاپ جعبه
ارسال کننده: QASEMAFRA - 2020/03/31، 06:11 PM - انجمن: اخبار و مباحث عمومی - بدون پاسخ

بدون شک یکی از اصلی ترین نیازهای صنایع بسته بندی در دنیا استفاده از جعبه می باشد ، که با توجه به تلفیق علم و هنر در طراحی جعبه ، ساخت و چاپ جعبه دستیابی به اهداف سازمانی و فروش محصول (ایمنی محصول ، برندیگ ، اطلاع رسانی و بازاریابی) بسیار آسانتر و چشمگیرتر است .
معمولا ورق کاغذی یا مقوایی یا کارتنی که با چند خط تا و برش بوسیله دستگاه دایکات یا لترپرس به صورت یک بسته در می آید و وظیفه محافظت یک کالارا دارا میباشد جعبه گفته میشود. جعبه سازی و کارتن سازی توسط دستگاهای ساخت کارتن و جعبه انجام میگردد . از مجموعه کارهایی که کانون تبلیغاتی افرا انجام میدهد میتوان به موارد زیر اشاره کرد: چاپ جعبه افراگرافیک ،انواع جعبه های کادویی، طراحی و چاپ جعبه پوشاک و البسه و ساعت و جواهرات و آموزش ساخت جعبه و...
جعبه مقوایی یا جعبه لمینتی؟
بهم چسباندن دو جنس متفاوت در جعبه را اصطلاحا لمینت می نامند. جعبه های لمینت شده از چسباندن یک ورق مناسب برای چاپ با کارتن دو ، سه یا پنج لایه ، بمنظور ایجاد استحکام و تحمل وزن داخلی و فشار خارجی تولید می شوند . برای محتوای نیم کیلوگرم و بیشتر استفاده از جعبه و کارتن لمینت شده الزامی است. ترکیب مناسب براساس وزن ، قیمت ، ضربه پذیری و استانداردهای صنفی کالا انتخاب می گردد. جعبه های مقوایی برای کالاهای کمتر از ۵۰۰ گرم با استفاده از مقواهایی که در یک رو دارای پوشش مناسب چاپ هستند تولید میشوند.
طراحی مالتی مدیا
طراحی مالتی مدیا یکی از بهترین و کاملترین روشهای تبلیغاتی باشد ، که  شما به خوبی می توانید تمام فعالیت های مجموعه خود را درقالب یک سی دی مالتی مدیا به نمایش بگذارید. طراحی سی دی مالتی مدیا شما ، میتواند حاوی اطلاعات مهم و کاربردی زیادی برای کاربران شما باشد تا کاربر با استفاده از اطلاعات مالتی مدیا بتواند با کلیه خدمات و محصولات شما آشنا شود .
 فایل های تصویری ، فایل های PDF، فایل های متنی، فیلم، موزیک و هر آنچه لازم است که شما برای معرفی مجموعه خود بخواهید را می توانید با طراحی سی دی مولتی مدیا داشته باشید به همین جهت سی دی مالتی مدیا را چند رسانه ای هم می گویند.
پروژه های مالتی مدیا میتواند در قالب های مختلفی مانند : سی دی های آموزشی ، سی دی های تبلیغاتی ، کارت سی دی های تجاری ، نرم افزارهای آموزشی ، آرشیو های الکترونیک ، گالری های دیجیتال ، کتابخانه های مجازی و ... تهیه گردد.
درختان بیشماری قطع می شود تا یک کاتالوگ یا هر نوع تبلیغ کاغذی تولید شود، اگر به اهمیت نگهداری از طبیعت با دید وسیع تری نگاه کنیم به این نتیجه می رسیم که تا جای ممکن از تبلیغات کاغذی (چاپی) کمتر استفاده کنیم. ولی از آنجایی که نیاز به تبلیغات برای هر مجموعه امری ضروری است پس باید به دنبال یک راهکار دیگر بود. پیشرفت تکنولوژی باعث می شود راهکارهای جدیدی  برای جایگزینی تبلیغات کاغذی به وجود بیاید و سی دی های مولتی مدیا یا مالتی مدیا یکی از آن ها است.
تعرفه طراحی مالتی مدیا  بسیار ساده و تقریبا شبیه وب سایت می باشد با این تفاوت که شما در وب سایت به دلیل محدود بودن فضای Host و سرعت اینترنت  نمی توانید از فایل های با حجم بالا استفاده کنید ولی در مالتی مدیا این محدودیت وجود ندارد و شما به راحتی می توانید از تمام موارد ذکر شده با کیفیت بالا استفاده کنید.
 
نرم افزار های متعددی برای ساخت یک سی دی مالتی مدیا وجود دارد  از جمله ,Autoplay media studio ,Multi media bilderو در برخی از موارد از نرم افزار فلش نیز استفاده می شود که تقریبا استفاده از این نرم افزار به مرور زمان کمتر شده است. مالتی مدیا به صورت یک فایلAutorun در همه کامپیوترها به راحتی قابل اجرا می باشد.
منبع

چاپ این مطلب

  طراحی کاتالوگ دیجیتال
ارسال کننده: ZAHRAAFRA - 2020/03/31، 06:09 PM - انجمن: اخبار و مباحث عمومی - بدون پاسخ

مجله دیجیتال یا همان  چاپ کاتالوگ دیجیتال از شیوه های نوین در جهان تبلیغات امروز است که هر روز طرفداران بیشتری را از میان مخاطبان جذب کرده و مورد استقبال بسیاری از افراد قرار گرفته است . مخاطبان ان که همان شرکت های عظیم تجاری ، خدماتی ، تبلیغاتی و حتی مخاطبان خانگی هستند . هر کدام تلاش می کنند با طراحی کاتالوگ دیجیتال پیام تبلیغاتی خاص خود را ارسال کنند و کالاها و خدمات خود را به سایرین معرفی کنند .
انتخاب فعال بودن و زیبایی به جای سادگی
باید بپذیریم که شیوه های مطالعه ، گوش دادن و مشاهده کردن همگان به شکل گسترده ای در حال دگرگونی است . پس به کار گیری ،طراحی کاتالوگ  دیجیتال مطلوب ترین شیوه جهت جلب نظر کاربران تازه ، نگهداری کاربرانی که اکنون مشتری هستند و با اهمیت تر از همه ، بودن و ماندن در هماوردی با همکاران است.
با طراحی کاتالوگ دیجیتال این امکان را می یابید که با هزینه مقرون به صرفه به جهان فناوری ورود یابید. از یاد نبرید مخاطبان و مشتریان از کاتالوگ دیجیتال شما به سهولت چاپ کاتالوگ بهرمند می شوند . با این فرق که ابزارها و دستمایه های زیادتری به آن ها داده می شود و در برابر ان مبلغ صرف شده شما به شدت کم می شود . برای اینکه که دیگر ملزم به پرداخت هزینه برای چاپ کاتالوگ، تولید و توزیع ، طراحی بروشور و طراحی پوستر خود نیستید. کافی است یک بار و برای همیشه طراحی کاتالوگ دیجیتال را انجام دهید تا آن را به دست هزاران و میلیون ها مشتری برسانید. در صورتی که در شیوه های چاپی شما برای هر کدام از خدمات تبلیغاتی مبلغ جداگانه می دهید .
در ایران هم همراه استفاده نمونه های مالتی مدیا در سبک سنتی ، تعرفه طراحی کاتالوگ دیجیتال مورد پذیرش بسیاری از افراد در حیطه چاپ و نشر است . امکان دارد علت این پر طرفدار بودن و استقبال چشم گیر از کاتالوگ دیجیتال موارد زیر باشند که عبارتند از :
– کم شدن هزینه ها
– حفاظت از محیط زیست
– صرفه جویس در زمان
کاربرد کاتالوگ دیجیتال
طراحی کاتالوگ دیجیتال کاربرد های بسیاری دارد . استفاده هایی مانند تبلیغ کار شرکت، بروشور کالا، تبلیغات کالاهای منحصر به فرد ، راهنمای کالاها، معرفی نامه، کتابچه هویت سازمانی ، شناسایی خصوصیات یک کالا و … . برخی اوقات لازم است تا بعضی از این استفاده ها هم با هم دیگر ترکیب شوند. مثلا در صفحات نخست این کاتالوگ معرفی نامه و هویت سازمانی و در اخر ان تبلیغات کالاها و خدمات را بیاورید.
خصوصیات کاتالوگ دیجیتال
کاتالوگ دیجیتال بر عکس کاتالوگ های چاپی منقضی نمی شود و خرابی ندارد. همین طور به شکل یک فایل PDF با حجم اندک به سهولت امکان دانلود توسط مخاطبین شما و یا امکان پیوست شدن در ایمیل را دارد . به علت دیجیتالی بودن فرمت این کاتالوگ، کاربران قادرند صفحات را بزرگ کرده و به سهولت آن را ببینند و بخوانند .لازم نیست نگران باشید ، این کاتالوگ امکان قیمت چاپ دیجیتال را هم برای کاربران سنتی شما دارد.
طراحی کاتالوگ دیجیتال افراگرافیک
این بار طراحی کاتالوگ  شرکت افراگرافیک با همراهی و مشورت هم ، با سلیقه های گوناگون و با تجربه و تخصص در این حیطه به طراحی این چنین چاپ مجله دیجیتال هایـی مشغول اند تا بشود از این راه توجه مخاطبان بیشتری را به خود جلب کرد .شما قادر هستید نسخه تصویری را و یا فایل پی دی اف یا فایل ورد بروشور یا کاتالوگ های خود را به شکل زیبا و با عکس های گرافیکی به ما ارائه دهید تا کاتالوگ دیجیتالی شما را با حجمی کم در جهان اینترنت بی هیچ محدودیتی در وقت و مکانی با مبلغی بسیار مقرون به صرفه نشر دهیم تا دیگر دلواپس دیر رسیدن و یا نرسیدن تبلیغات خود به دست کار بران نباشید.
تیم افرا گرافیک با تخصص و نوع اوری بسیار زیاد اماده است تا به شما در ارائه انواع تبلیغات چاپی و دیجیتالی کمک کند . تیم ما از اول ایده پردازی تا طراحی و تحویل پروژه همراه شما خواهد بود تا به برایند مطلوب خود که همان قله موفقیت است دست یابید . دقت داشته باشید مبلغ پرداختی شما در ازای هر یک صفحه است و کمترین تعداد صفحات برای طراحی کاتالوگ دیجیتال 3 صفحه می باشد. هزینه چاپ کاتالوگ دیجیتال کاملا مقرون و به صرفه است.
 منبع
 

چاپ این مطلب

  مراحل طراحی کاتالوگ
ارسال کننده: ZAHRAAFRA - 2020/03/31، 06:07 PM - انجمن: اخبار و مباحث عمومی - بدون پاسخ

از راه های خوب و اثرگذار بر مخاطب برای فروش بیشتر ، طراحی کاتالوگ حرفه ای برای خدمات و کالاهای شرکت مورد نظر است . ما در اين مقاله مراحل طراحی کاتالوگ را به طور خلاصه برایتان آورده‌ایم .
– محتوا و اطلاعات لازم برای طراحی کاتالوگ
ابتدایی ترین مرحله از مراحل طراحی کاتالوگ فوری به دست آوردن اطلاعات و محتوا برای آن است . برای طراحی کاتالوگ خوب محتوای جمع آوری شده باید تمامی عناصر ضروری را در بر داشته باشد . عکس از کالاها و مشخصاتشان ، اطلاعات از شرکت مورد نظر و هر اطلاعاتی که به مخاطب کمک کند تا راحت تر برای خرید تصمیم بگیرد .
– عکس های مناسب و جذاب
با اهمیت ترین بخش مراحل طراحی کاتالوگ عکس هایی هستند که قرار است در آن قرار گیرند . چرا که عکس ها ابتدایی ترین عناصر کاتالوگ هستند كه در ديد مخاطب قرار مي گيرند. عکس جذاب و زیبا می‌تواند مخاطب را به مطالعه متن کاتالوگ راغب کند و سبب خرید مخاطب از کاتالوگ مورد نظر گردد
– ارائه مشخصات دقیق کالا
براي تولید یک کاتالوگ خوب لازم است اطلاعات دقیق و خصوصیات فنی کالا مورد نظر ارائه گردد . ارائه خصوصیات و مواردی مانند کد کالا ، قیمت ، تخفیف و … می تواند در ارائه كاتالوگ بهتر موثر باشد . زیر هر کالایی خصوصیات و کاربردهای آن را ذکر گردد ، تا مخاطب برای کسب اطلاعات بیشتر راغب شده و به سایت و یا سایر راه های ارتباطی با شرکت موردنظر راهنمايي شود .
– برگزیدن سایز مناسب کاتالوگ
بعد از اینکه اطلاعات کافی و لازم برای محتوای کاتالوگ به دست آوردیم ، مهمترین مرحله از مراحل طراحی کاتالوگ انتخاب سایز و اندازه مناسب است . سایز و ابعاد کاتالوگ به عوامل زیادی بستگی دارد . مثلا سايز كاتالوگ مورد استفاده برای لوازم آرایشی و بهداشتی با کاتالوگ مورد استفاده کار دندانپزشکی فرق دارد .
– تعداد صفحات متن و محتوای کاتالوگ
نباید آنقدر زیاد و طولانی باشد که مشتری را خسته و دلسرد کند و نباید به قدری کم و خلاصه بیان شود که مشتریان در خرید دچار تردید کند . یکی از راه های خوب برای بهتر شدن کاتالوگ این است که فهرست برای کالاها وجود داشته باشد و در هر صفحه یک محصول خاص معرفی شود . نکته بسیار مهم در تعداد صفحات کاتالوگ این است که تعداد صفحات باید مضربی از ۴ باشند چراکه چاپخانه ۴ صفحه را روی یک برگه پشت و رو چاپ می کند .
– معرفي درست خدمات و کالاها
با استفاده از جملات کوتاه بیان رسا می توان خدمات و کالاها را درست معرفی کرد . برای هر کدام از خدمات و کالاها تقریبا ۵۰ تا ۱۵۰ کلمه کافی است . باید مزیت ها و کاربردهای هر محصولی را به طور خلاصه شرح داد و خصوصیات منحصر به فرد آنها را دقیق ذکر کرد . باید طوری ویژگی‌های کالای خود را بیان کنید که مخاطب تمایز میان کالای شما و سایر کالاهای مشابه را بفهمد . در این بخش مهم طراحی کاتالوگ باید از نویسندگان ماهر و باتجربه کمک گرفت . طراحان و نویسندگان ما در شرکت افرا گرافیک با تسلط به دانش روز و علم و تجربه کافی در این زمینه شما را در این امر مهم یاری می‌کنند .
– به کارگیری اطلاعات با ارزش و خوب
اگر قرار است برگه‌ ای به کاتالوگ اضافه شود ، باید طوری این برگ‌ها پر شوند که باعث فروش بیشتر شوند . مثلا در مورد رضایت مخاطبان و گارانتی محصولات اطلاعات دقیق ذکر شود .
– جلد جذاب و خوب
از با اهمیت ترین بخش‌های چاپ  کاتالوگ ارزان انتخاب جلد است ، چرا که اولین چیزی که مشتری می بیند جلد کاتالوگ است و آن اثر بسیار مهمی در پیروزی کاتالوگ دارد . با ارائه خدمات خاص تر و جدیدتر یا تخفیفات ویژه بر روی جلد می توان آن را جذاب تر کرد . ارائه این مطالب حتما باید با عکس همراه باشد .
– فرم سفارش
کالا امروزه با گسترش فناوری سفارش کلیه خدمات از طریق آنلاین رواج یافته است . برای راغب شدن مخاطب به سفارش آنلاین می توان از تخفیفات ویژه ، کارت هدیه ، ارسال رایگان و سایر نوآوری ها استفاده کرد .
– چاپ نمونه کاتالوگ
قبل از اینکه همه کاتالوگ ها را چاپ کنیم ، حتما باید نسخه را برای تایید نهایی چاپ کرد با این کار و دیدن کاتالوگ واقعی ایرادات آن را برطرف می‌کنیم .
– چاپ کاتالوگ
بهتر است چاپ کاتالوگ خود را در چاپخانه های معتبر انجام دهید ، چرا کیفیت چاپ در جذب مشتری بسیار با اهمیت است . یک کاتالوگ بی‌کیفیت تمام سعی و تلاش طراح و نویسنده کاتالوگ را به هدر می دهد .
با استفاده از خدمات طراحی و چاپ کاتالوگ شرکت افرا گرافیک می توانید به تمام اهداف تبلیغاتی خود برسید.جهت اطلاع از  قیمت طراحی کاتالوگ  با ما تماس بگیرید.
منبع

چاپ این مطلب

  طراحی کاتالوگ و بروشور تبلیغاتی
ارسال کننده: ZAHRAAFRA - 2020/03/31، 06:07 PM - انجمن: اخبار و مباحث عمومی - بدون پاسخ

 
چاپ کاتالوگ و بروشور نمایشگاهی  دغدغه بسیاری از شرکت‌ها در زمان شنیدن خبر برگزاری نمایشگاه است . در صورتی که زمان ندارید و هدف خود را برای نمایشگاه فعلی مشخص نکرده اید بهتر است  این مقاله را تا انتها بخوانید .بسیاری از شرکت‌ها وضعی همانند شما دارند و هنوز تصميم نگرفته اند در نمایشگاه چه کالایی را ارائه دهند .
 
باید این نکته را مورد توجه قرار داد که قبل از سفارش طراحی کاتالوگ و بروشور نمایشگاهی فرق بروشور و کاتالوگ را بدانید . بروشور و کاتالوگ تفاوت هایی دارند , اصولا کاتالوگ در هشت صفحه به بالا است و اطلاعات کامل تر، توضیحات دقیق ، برای معرفی کلیه خدمات یک شرکت استفاده می شود . کاتالوگ تبلیغاتی در مکان های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد ، اما بروشورهای تبلیغاتی دربردارنده اطلاعات از یک یا چند محصول یا یک مکان هستند و شاید فقط مخصوص یک نمایشگاه خاص باشد , طراحی جذاب و همچنين رنگ با کيفيت و استفاده ازمتریال مرغوب از ویژگی های چاپ بروشور و کاتالوگ حرفه ای است. در بروشور تبلیغاتی از کاغذ گرماژ پایین استفاده می شود و هزینه چاپ بروشور به قیمت چاپ کاتالوگ ارزان رنگی کمتر است ، و با چند خط تا به صورت تاشو در می آید ، فاقد صحافی منگنه یا چسب … می باشد . چاپ بروشور های تبلیغاتی به نشان داده شدن و ماندگاری برند تجاری شما کمک می کند .
بسياری از افراد هر برگ تبلیغی که می‌بینند را بروشور و هر مجله تبلیغی با تعداد برگه های زیاد را کاتالوگ می نامند .
هزینه طراحی کاتالوگ و بروشور نمایشگاهی
چاپ کاتالوگ فوری افراگرافیک کاملا بستگی به کیفیت متریال استفاده شده و بازه گسترده‌ای دارد . مثلا اگر شما برای طراحی آرم کارت ویزیت به میدان بهارستان بروید حدود ۱۵ تومان برای شما هزینه می‌شود اما اگر همین کار را در یک شرکت تبلیغی بزرگ انجام دهید تا یک میلیون هم هزینه دارد.
برای اطلاع از قیمت چاپ کاتالوگ و بروشور نمایشگاهی شرکت افرا گرافیک با مشاوران ما تماس بگیرید یا از طریق سایت اقدام نمایید .
در همان ابتدای کار باید معلوم که شود که شما تا چه اندازه می خواهید طرح برایتان وقت بگذارد یک کار ساده دم دستی میخواهید یا کار حرفه ای.
دو راهی که برای سفارش طراحی کاتالوگ نمایشگاه وجود دارد این است که اول تنهایی یک شرکت را ببینید سفارش دهید یا اول قیمت‌ها را ببینید و سفارش دهید در این بین بسیاری نگران هستند طرح بعد چاپ دلزده شان کند و ان را نپسندند . برای جلوگیری از این احساس باید قبل از طراحی نمونه هایی که دوست دارید را نشان دهید تا طراح بیشتر طبق سلیقه شما پیش رود.
نکاتی مهم در طراحی کاتالوگ و بروشور نمایشگاهی
رنگ بندی و هارمونی جذاب ، استفاده از تصاویر جذاب ، استفاده از فونت های یکسان و سازماندهی در طراحی ، و در زمینه چاپ با کیفیت رنگی، صحافی و برش دقیق ، کاغذ مرغوب مقرون بصرفه می باشد .
طراحی کاتالوگ و بروشور نمایشگاهی خوب
– تصاویر هماهنگ با طراحی کاتالوگ و بروشور نمایشگاهی باشد . در واقع عکس مناسب همان عکس در مورد صنعت و تجارت مورد نظر است که عناصر خاص خود صنعت مورد نظر را دارد. در زمینه گذاشتن عکس به طراح خود اعتماد کنیم.
– متن هماهنگ با طراحی کاتالوگ و بروشور نمایشگاهی . بسته به سایز کاتالوگ باید متن خوب ویرایش شده ، کاملا خلاصه و پربار به طراح دهید . طراحان مادر افرا گرافیک با سابقه درخشان در این زمینه متن شما را به شکل بسیار خوب سر و سامان می‌دهد . اما این کار کار طراح نیست پس خودتان باید به متر کاملاً واقف باشید.
– سايز طراحی کاتالوگ و بروشور نمایشگاهی . اول مشخص کنیم که کار فانتزی می‌پسندید یا کلاسیک . فانتزی ها همان سایز هایی است که مرسوم نیستند مثل خشتی، مثلثی و …. و سايزهايی که معمولا استفاده می‌شوند 5 Aو 4 A و… هستند .
برای محاسبه هزینه چاپ کاتالوگ شرکت افرا گرافیک طرح های خود را انتخاب کنید و با مشاوره با طراحان ما طرح نهايی را اعلام کنید.شرکت افرا گرافیک آماده ارائه خدمات طراحی بروشور و کاتالوگ نمایشگاهی ، چاپ بروشور رنگی ، با هزینه مقرون به صرفه و همچنین طراحی تبلیغاتی ، عکاسی تبلیغاتی با کیفیت به مشتریان می باشد.
منبع

چاپ این مطلب

  fix printer issue
ارسال کننده: Printerrepairdubai - 2020/03/30، 11:52 AM - انجمن: سرور اختصاصی - بدون پاسخ

 Printer repair Dubai done work successfully on given time having the professional technician we are proving providing service Plotter repair center in dubai, laptop repair, computer repair, apple repair, plotter repair, copier machine repair and website & software development in center Dubai uae . We are professional technician complete service all printer model like Hp printer repa canon printer repair                                                                                                                                               PRINTER REPAIR DUBAI                                                                                                                       



فایل‌(های) پیوست شده بندانگشتی (ها)
   
چاپ این مطلب

  آشنايي با پرچم تشریفات​ و انواع آن
ارسال کننده: emilyfarahi - 2020/03/29، 09:08 PM - انجمن: مطالب آموزشی - بدون پاسخ

ما د راین نوشته تصمیم گرفتیم در رابطه با پرچم تشریفات مقاله ای به شما عزیزان ارائه دهیم تا هم در مورد تولید پرچم تشریفات و هم نحوه ی سفارش پرچم تشریفات و ویژگی پرچم تشریفات اطلاعاتی کسب کنید تا در خرید پرچم تشریفات راحت تصمیم بگیرید.

[تصویر:  %D9%BE%D8%B1%DA%86%D9%85-%D8%AA%D8%B4%D8...%D8%AA.jpg]

در برنامه‌های مختلف تلویزیونی، به ویژه برنامه‌های روتین و زنده، پرچم تشریفات را می‌بینیم.
رسمی و با پایه های زیبا در محیط دکور با ترکیبی خلاقانه . در سالن‌های همایش ، نشست‌ها ، کنفرانس‌ باز هم پرچم تشریفات حضور دارد .
 پرچم تشریفات ، نماد مهمی از اعتبار و اقتدار آن را تداعی می‌کند.
سالن هاي كنفرانس ، غرفه هاي نمايشگاهي ، اتاق هاي مديريت ، لابي ها و ….. پرچم تشریفات مورد استفاده قرار مي گيرد .
اما پرچم تشریفات برای مکان خاصی طراحی نشده و میتوان آن را در تمام مکان ها استفاده کرد که باعث زیبایی محیط نیز میشود.
اما عموما پرچم های تشریفات را در مکان هایی که بیشتر در دید عموم قرار بگیرد قرار میدهند . برای مثال :
در بیشتر برنامه های تلوزیونی که دیده ایم پرچم تشریفات در گوشه ای از استدیو که بیشتر در دید دوربین است قرار میدهد .
یا وقتی که وارد به هتلی می شویم به محض ورود اولین چیزی که مشاهده میکنیم پرچم تشریفات که در کنار در ورودی قرار داده شده.
در مراسم رسمی ، ملی ، کشوری که در سالن های همایش برگذار میشوند پرچم تشریفات با نماد ملی یا پرچم اختاصی با لوگو شرکت برگذار کننده مراسم قرار داده میشود .
یا حتی درشرکت های در اتاق مدیریت پرچم تشریفات با نماد رسمی اون شرکت قرار دارد . و ……….
منظور از این توضیحات این است که مهم نیست طراحی پرچم تشریفات برای چه مکانی انجام شده باشد و میتوان آن را در هر محیطی استفاده کرد.

یک پرچم تشریفات باید چگونه باشد
سایز استاندارد در تولید پرچم تشریفات 90*150 سانتی متر است و در مواقعی در سایز 100*170 سانتی متر نیز تولید می شود .
مناسب ترین سایز از نظر زیبایی شناسی در ساخت یک پرچم تشریفات این سایز ها هستند و سایزهای دیگر استاندارد نبوده و از نظر زیبایی شناسی مناسب نمی باشند .
جنس پارچه های مورد استفاده در تولید پرچم تشریفات معمولا از جنس جیر یا ساتن است .

دلیل استفاده از این پارچه ها در ساخت پرچم تشریفات دوام بالا و چاپ راحت تر و با کیفیت تر بر روی این پارچه ها می باشد.
حتی در شستشو هیچ مشکلی از نظر رنگ پریدگی پاره شدن و … پیش نخواهد آمد .
پرچم تشریفات در مدل های مخروطی ، مدل باز ( برای پرچم های دورو ) ، ریشه دار ، دوبل ریشه و... ساخته میشوند .
چاپ پرچم تشریفات :
چاپ پرچم تشریفات بسته به تیراژ ، پارچه و نقشی که قرار است برویه پرچم چاپ شود بستگی دارد. , و در سه مدل چاپ مشوند 1.چاپ دیجیتال – 2.چاپ سیلک – 3.گلدوزی .

معمولا در تیراژ های بالا و طرح هایی که رنگ پس زمینه در آن ها بالاست از چاپ دیجیتال استفاده میشود .
برای چاپ پرچم تشریفات در پارچه های ساتن از چاپ دیجیتال استفاده میشود که پس از چاپ پارچه ها در دستگاه خشک کن قرا میگیرد و پس از خشک شدن قابل استفاده می باشد .
اما درپارچه های جیر این امکان وجود ندارد به دلیل اینکه پس از چاپ پرچم تشریفات حتما باید در خشک کن قرار بگیرد تا رنگ ثبات پیدا کرده و از بین نرود .
به همین دلیل پارچه های جیر پس از رفتن به خشک کن تغییر رنگ میدهند و امکان قراردادن آن در خشک کن وجود ندارد .
نوع دیگر چاپ سیلک است که به وسیله ی شابلون های ساخته شده بر رویه پارچه رنگ ها را ریخته و مرحله به مرحله هر رنگ را بر رویه پارچه میریزند تا طرح مورد نظر کامل شود .
در پارچه های جیر از چاپ سیلک استفاده میشود که طرح کامل و بدون هیچ گونه مشکل بر رویه پارچه چاپ شوند .
نوع آخر چاپ هم گلدوزی است که توسط دستگاه های دوخت انجام شده و طرح را بر رویه پارچه میدوزد .
پرچم تشریفات بعد از پاچ بر رویه یاه آن نصب میشود که پایه های آن مدل ها مختلفی دارد .
پايه هاي پرچم تشريفات داراي سه نوع آفتابگردان و پنجه شيري و شمسه مي باشد. كه هر كدام در دو نوع درجه يك و درجه دو توليد مي شوند.
پايه هاي درجه يك از جنس آلومينيوم توليد ميشوند كه داراي مقاومت و طول عمر بسيار بالايي هستند . سياه نميشوند .
نوع درجه دو هم از کیفیت بالایی برخوردار است اما امکان دارد پس از مدتی رنگ آن از بین برود.


منبع: اریکه پرچم

چاپ این مطلب