مهمان گرامی، خوش‌آمدید!
شما قبل از این که بتوانید در این انجمن مطلبی ارسال کنید باید ثبت نام کنید.

نام کاربری
  

گذرواژه‌
  





جستجوی انجمن‌ها

(جستجوی پیشرفته)

آمار انجمن
» اعضا: 1,735
» آخرین عضو: ali.z1
» موضوعات انجمن: 1,911
» ارسال‌های انجمن: 1,993

آمار کامل

کاربران آنلاین
در حال حاضر 34 کاربر آنلاین وجود دارد.
» 0 عضو | 34 مهمان

آخرین موضوع‌ها
فواید روغن آرگان
انجمن: اخبار و مباحث عمومی
آخرین ارسال توسط: atarinasim
2019/08/21، 10:19 AM
» پاسخ: 0
» بازدید: 12
سئو سایت خود را به متخصص ...
انجمن: بهینه سازی وب سایت SEO
آخرین ارسال توسط: mrsam
2019/08/20، 11:40 AM
» پاسخ: 3
» بازدید: 168
معرفی پروتکل های امنیتی ط...
انجمن: طراحی وب سایت
آخرین ارسال توسط: admin
2019/08/20، 11:38 AM
» پاسخ: 3
» بازدید: 1,209
تگ Alt و اهمیت آن در سئو ...
انجمن: طراحی وب سایت
آخرین ارسال توسط: admin
2019/08/20، 11:37 AM
» پاسخ: 2
» بازدید: 284
بهترین زمان پست گذاشتن در...
انجمن: اخبار و مباحث عمومی
آخرین ارسال توسط: ali.z1
2019/08/20، 07:50 AM
» پاسخ: 0
» بازدید: 23
قبل از شروع کسب و کار خان...
انجمن: مطالب آموزشی
آخرین ارسال توسط: ariapak
2019/08/19، 08:06 PM
» پاسخ: 0
» بازدید: 19
نرخ پرش یا Bounce Rate چی...
انجمن: بهینه سازی وب سایت SEO
آخرین ارسال توسط: dmman2019
2019/08/18، 06:30 AM
» پاسخ: 0
» بازدید: 31
گوگل دیسکاوری چیست؟ موضوع...
انجمن: بهینه سازی وب سایت SEO
آخرین ارسال توسط: dmman2019
2019/08/15، 06:45 AM
» پاسخ: 0
» بازدید: 35
سئو به بیانی دیگر
انجمن: بهینه سازی وب سایت SEO
آخرین ارسال توسط: farzadmri
2019/08/15، 06:23 AM
» پاسخ: 0
» بازدید: 23
فرق درب های معمولی با درب...
انجمن: مطالب آموزشی
آخرین ارسال توسط: istadoor
2019/08/14، 11:20 AM
» پاسخ: 0
» بازدید: 43

 
  فواید روغن آرگان
ارسال کننده: atarinasim - 2019/08/21، 10:19 AM - انجمن: اخبار و مباحث عمومی - بدون پاسخ

دارای مواد مغذی ضروری است

روغن آرگان در درجه اول از اسیدهای چرب و انواع ترکیبات فنلی تشکیل شده است.
 
بیشتر چربی روغن آرگان از اولئیک و اسید لینولئیک ناشی می شود
 
تقریباً 29-36٪ از میزان اسیدهای چرب روغن آرگان از اسید لینولئیک یا امگا 6 حاصل می شود و این منبع خوبی برای این ماده مغذی اساسی است
 
اسید اولئیک ، اگرچه ضروری نیست ، اما 43-49٪ از ترکیب اسیدهای چرب روغن آرگان را تشکیل می دهد و همچنین یک چربی بسیار سالم است. همچنین در روغن زیتون نیز وجود دارد که اسید اولئیک به دلیل تأثیر مثبت آن بر سلامت قلب مشهور است
 
علاوه بر این ، روغن آرگان منبع غنی ویتامین E است که برای پوست ، مو و چشم سالم لازم است. این ویتامین همچنین دارای خواص آنتی اکسیدانی قدرتمند .
دارای خواص آنتی اکسیدانی و ضد التهابی است
ترکیبات مختلف فنلیک موجود در روغن آرگان احتمالاً مسئولیت بسیاری از ظرفیت های آنتی اکسیدانی و ضد التهابی آن است.
 
روغن آرگان سرشار از ویتامین E یا توکوفرول است که یک ویتامین محلول در چربی است و به عنوان یک آنتی اکسیدان قوی برای کاهش اثرات مضر رادیکالهای آزاد عمل می کند (1).
 
سایر ترکیبات موجود در روغن آرگان مانند CoQ10 ، ملاتونین و استرولهای گیاهی نیز در ظرفیت آنتی اکسیدانی آن نقش دارند
 
یک مطالعه جدید نشان داد که کاهش قابل توجهی در نشانگرهای التهابی در موشهایی که قبل از قرار گرفتن در معرض یک سم کبدی بسیار التهابی نسبت به گروه کنترل از یک سم کبدی بسیار التهابی استفاده می کنند.
 
علاوه بر این ، برخی تحقیقات نشان می دهد که روغن آرگان نیز می تواند مستقیماً بر روی پوست شما اعمال شود تا التهاب ناشی از صدمات یا عفونت ها کاهش یابد
 
اگرچه این نتایج دلگرم کننده است ، تحقیقات بیشتری برای درک چگونگی استفاده از روغن آرگان در داروهای انسانی برای کاهش التهاب و استرس اکسیداتیو مورد نیاز است.

چاپ این مطلب

  بهترین زمان پست گذاشتن در اینستاگرام
ارسال کننده: ali.z1 - 2019/08/20، 07:50 AM - انجمن: اخبار و مباحث عمومی - بدون پاسخ

بهترین زمان پست گذاشتن در اینستاگرام چه زمانی هست؟
این سوالی هست که ذهن خیلی از مدیران پیج های اینستاگرام را مشغول کرده. و در حقیقت جواب این سوال یکم سخت هست چون اگر شما در بهترین زمان اقدام به پست گذاشتن بکنید اون موقع افراد زیادی پست شما را خواهند دید.
مخصوصا با توجه به الگوریتم جدید اینستاگرام که دیده شدن در ساعت اولیه پست گذاری خیلی مهمه.
در این مورد مقالات زیادی نوشته شده و توصیه های خیلی زیادی شده.
یکی گفته فلان ساعت و فلان روز هفته باید در اینستاگرام پست بگذارید و یکی دیگه اومده گفته که اصلا اون ساعت پست نگذارید.
یکی گفته چهارشنبه و اون یکی اومده گفته پنج شنبه.خلاصه هر کسی یه چیزی گفته و این کاملا گیج کنندس.
باید گفت که هیچ جواب کلی برای این سوال نمیشه داد.چرا؟
چون جواب این سوال برای هر کسی و هر شغلی با توجه به مخاطبان و زمینه ای که میخواد پست بگذاره و نوع پست گذاشتن در اینستاگرام متفاوته.
خوشبختانه ، این مقاله دقیقاً به شما نشان می دهد که چگونه این کار را انجام دهید!
پس با ما و ادامه مقاله همراه باشید.


بیشتر بخوانید: ترفندهای افزایش فالوور اینستاگرام

بهترین زمان پست گذاشتن در اینستاگرام چه زمانی هست؟
[img=0x0]https://karsho.com/wp-content/uploads/2019/08/time-of-instagram.jpg[/img]
سوال: چرا این مساله مهمه که در بهترین زمان توی اینستاگرام پست بگذاریم؟
پست گذاشتن در بهترین ساعت اینستاگرام یا در ساعت اوج اینستاگرام باعث میشه تا تعداد زیادی از فالور ها پست شما را ببینند و به قول معروف با پست شما درگیر شوند.
جلب توجه حداکثری به پست گذاشته شده در 15-20 دقیقه اول خیلی ضروریه.چون اگر در این زمان گفته شده شما بیشترین لایک و توجه را از فالوورهاتون بگیرید آن موقع الگوریتم اینستاگرام متوجه میشه که این مطلب و پست گذاشته شده دارای محتوای خیلی خوب و عالی و کاربر پسندی هست و این امر سبب میشه که پست شما در قسمت جستجوی پست های اینستاگرام بالاتر از بقیه قرار داده بشه و به آدمهای بیشتری نشون داده بشه.
روشهای زیادی وجود داره تا شما در 20 دقیقه اول بیشترین لایک را بگیرید.
مثل کامنت گزاشتن توی پست های دیگران و یا استفاده از هشتگ ها و تبلیغات پست تون توی پیج های دیگه.
به هر حال باید از هر روشی که میتوانید استفاده بکنید تا بیشترین توجه را به پست گذاشته شده جلب کنید.
پس میبینید که یافتن بهترین زمان پست گذاشتن در اینستاگرام خیلی مهمه.شما باید ساعت شلوغ اینستاگرام را پیدا کنید.چون اگر توی زمانی پست خودتون رو منتشر کنید که فالورهاتون آنلاین نیستند نمیتوانید به بیشترین بازدهی خودتون برسید.
پس مهمترین نکته توی این تحقیق این هست که بدانیم فالوور ها و مخاطبان شما کی آنلاین هستند و مشغول چک کردن پست هایشان هستند.
مخاطبان و فالوورهای اینستاگرام شما کی آنلاین هستند؟
هر چقدر شما بتوانید سریعتر به پست گذاشته شده توجه ها را جلب کنید این ضمانت به شما داده میشه تا بیشتر دیده شوید.
به عبارت دیگر اگر شما زمانی که فاوورهاتون آنلاین هستند اقدام به پست گذاشتن بکنید این فرصت را به پستتون میدید تا بیشترین لایک و حتی کامنت رو داشته باشه.
پس پست گذاشتن در ساعت شلوغی اینستاگرام بهترین روش برای گول زدن اینستاگرام هست (;
خوب چجوری باید بفهمیم که مخاطبان و فالوورهای ما کی آنلاین هستند؟
جواب این سوال رو خود اینستاگرام به شما میده.چجوری؟
فقط کافیه به این قسمت برید Insights → Audience.اول به قسمت Insights بروید و از اونجا به قسمت Audience  بروید.
اونجا میتونید زمان دقیق ساعتها و حتی روزهایی که فالورهاتون بیشترین فعالیت را داشتند را ببینید.
[img=0x0]https://karsho.com/wp-content/uploads/2019/08/instagram-insights.png[/img]
این قسمت میتونه بهترین اطلاعات رو به شما بده که چطور با توجه به ساعت شلوغی و اوج ، مخاطبان مخصوص خودتان اقدام به پست گذاشتن توی اینستاگرام بکنید.
همچنین از این قسمت اطلاعات بیشتری همچون اینکه چند درصد از فالوورهای شما خان.م و چند درصد آقا هستند.و یا همچنین اطلاعات دیگری مانند اینکه مخاطبان شما از کدوم شهر و کشور هستند را میتوانید پیدا کنید.
خوب اینجوری مشکلمون خیلی راحت تر میشه و تنها کاری که شما باید بکنید این هست که، زمان هایی که بیشترین نفرات آنلاین هستند رو شناسایی بکنید و توی اون زمان ها اقدام به پست گذاشتن بکنید.

بیشتر بخوانید: کسب درآمد میلیونی

روش آزمون و خطا برای پیدا کردن بهترین زمان پست گذاشتن در اینستاگرام
سنجش و آزمودن و یا به قول معروف آزمون و خطا باید سر لوحه همه کارها برای پیدا کردن بهترین چیزها باشه.
توی این موضوع هم شما باید این کار را بکنید.یعنی وقتی که شما ساعات اوج اینستاگرام را پیدا کردید باید توی اون ساعت های مشخص اقدام به پست گذاشتن بکنید تا بهترین زمان پست گذاشتن در اینستاگرام رو پیدا کنید.
ساعت های مختلف را شناسایی کنید و اقدام به مطلب گذاشتن توی اون ساعت ها بکنید و تمام تغییرات را زیر نظر داشته باشید.
به عنوان مثال ، اگر متوجه شدید اکثر مخاطبان شما بین ساعت 5 تا 9 شب آنلاین هستند ، برنامه های خود را برای نمایش در ساعت 4 ، 5 ، 6 ، 7 ، 8 و 9 شب برنامه ریزی کنید. سپس ، برای اینکه اطلاعات دقیق باشند تغییرات را توی هر ساعت یادداشت بکنید.
[img=0x0]https://karsho.com/wp-content/uploads/2019/08/time-to-post-on-instagram2.jpg[/img]آزمون و خطا کردن برای پیدا کردن بهترین زمان پست
ساعتهای پست گذاشتن در اینستاگرام رو هر هفته تغییر دهید و بعد از یه مدت که اطلاعات کافی رو جمع کردید میتونید بهترین تصمیم رو بگیرید.
این اطلاعات و آنالیزگر ایینستاگرام چه چیزهایی رو به شما نشان میدهد؟
زمانی که شما تعداد زیادی پست و در ساعات و روزهای مختلفی از هفته منتشر کردید ،آنالیز این اطلاعات به شما بهترین زمان برای پست گذاشتن در اینستاگرام را نشان خواهد داد.
نکته:
نقل قول: وقتی به تجزیه و تحلیل زمان ارسال خود می پردازید ، به خاطر داشته باشید که کیفیت محتوای شما می تواند در اینجا نقش اساسی داشته باشد. انواع مختلف محتوا با میزان جذابیت مختلف واکنش های مختلفی را از سوی فالوورهاتون به همراه خواهد داشت.پس این نکته مهمه که شما انواع مختلف پست ها را در زمان های مختلف به اشتراک بزارید تا بهترین تجزیه و تحلیل را داشته باشید.
اینستاگرام تبدیل به یکی از بهترین امکانات برای تبلیغات و پول درآوردن  شده و از جمله ابزارهایی هست که نه تنها توی کشورمان ایران شناخته شده هست بلکه توی کل دنیا طرفداران زیادی داره.
پس باید بهترین استفاده را ازش کرد.برای اینکه بهترین استفاده را بتوانید از این اپلیکیشن بکنید، لازم هست که بهترین ساعت برای پست گذاشتن در اینستاگرام را پیدا کنید.
شما نمیتوانید هر وقت که دلتان خواست مطلب بگذارید و انتظار داشته باشید که بهترین نتیجه را بگیرید.
بلکه باید برای این امر حتما استراتژی داشته باشید.
یافتن بهترین زمان برای ارسال مطلب توی اینستاگرام زمانبر هست. اگر می خواهید تصمیمات مبتنی بر داده ها را بگیرید ، ابتدا باید آن داده ها را جمع کنید – و این می تواند مدتی طول بکشد.
با تعیین استراتژی مناسب و یافتن بهترین زمان پست گذاشتن در اینستاگرام هم بهترین نتیجه را از تبلیغات خود خواهید گرفت و هم تعداد فالوورهای بیشتری را جذب خواهید کرد.

منبع

چاپ این مطلب

  قبل از شروع کسب و کار خانگی بخوانید!
ارسال کننده: ariapak - 2019/08/19، 08:06 PM - انجمن: مطالب آموزشی - بدون پاسخ

شروع کسب‌وکار خانگی با چالش‌های منحصر به فرد خود همراه است و هر فرد دلیل خاص خود را برای شروع یک کسب و کار خانگی دارد. برخی افراد می‌خواهند یک کسب‌وکار را آغاز کنند، اما بودجه کافی برای کار در فضای اداری ندارند. برخی دیگر احساس می‌کنند که هنگام کار در خانه بهتر می‌توانند تعهدات مالی و خانوادگی خود را اجرا کنند. در سال‌های اخیر، کسب و کارهای خانگی به بخش مهمی از اقتصاد آمریکا تبدیل شده‌اند.

مشکلات متداول کسب و کار خانگی
داشتن یک کسب‌وکار در خانه چالش‌های خاص خود را دارد. بسیاری از مردم برنامه ریزی برای با خانواده بودن و رسیدگی به کار خود را بسیار مشکل می‌دانند. مدیریت زمان اغلب یک چالش است، و هنگامی که به جای کار در دفتر، در خانه کار می‌کنید، این موضوع می‌تواند آسان‌تر باشد.
همچنین برای صاحب کسب‌وکار مهم است که مهارت‌های لازم برای فروش به مشتریان بالقوه را داشته باشد، چرا که هیچ تیم فروشی برای شروع ندارد. شروع یک کسب‌وکار همچنین نیازمند سطح بالایی از نظم و انضباط است. صاحب کسب و کار باید با عوامل مزاحم متداول همانند انزوا، عدم تمرکز، حفظ انگیزه و چیزهای دیگر مقابله کند.
در اینجا چند کسب‌وکار خانگی که ممکن است بخواهید شروع کنید را بررسی می‌کنیم.

تمیز کردن خانه: چگونه به سرعت خانه خود را تمیز کنیم

5 نکته رنگ آمیزی خانه


شغل تهیه غذای خانگی
فردی که می‌خواهد کسب‌وکار تهیه غذای خانگی موفقی داشته باشد، باید از چیزهایی که به آن‌ها نیاز دارد آگاه باشد. افرادی که بتوانند مهارت‌های آشپزی را با انگیزه درونی ترکیب کنند، می‌توانند در این حوزه موفق باشند.
بسیاری از افرادی که یک کسب و کار را در خانه خود آغاز می کنند، قبل از اینکه به منبع اصلی درآمدشان تبدیل شود، به صورت یک کار نیمه‌وقت کار خود را آغاز می‌کنند.
زمانی که بخواهند کار خود را تمام‌وقت کنند، احتمالا به یک یخچال تجاری نیاز خواهند داشت تا مواد غذایی با در استانداردهای قابل‌قبول نگه دارد. خدمات تهیه غذا و کترینگ می‌تواند حدود ۷۵،۰۰۰ دلار در سال و بیشتر درآمد داشته باشند.
فردی که می خواهد کسب و کار تهیه غذای خانگی داشته باشد، باید در مورد الزامات دریافت مجوز از وزارت بهداشت و نیز هر گونه مجوزهای لازم دیگر از نهادهای دیگر اطلاعات کسب کند. آن‌ها باید پلن کسب و کار تهیه کنند. فرآیند جذب مشتری و دریافت سفارشات باید قبل از تاسیس کاملا مشخص شود.
شرکت خدمات تهویه مطبوع
وقتی مردم تصمیم می‌گیرند که خدمات تهویه مطبوع در خانه خود ارایه دهند، قبل از شروع، بایستی تمام ابزارها و تجهیزات مورد نیاز را تهیه کنند. برای ورود به این بازار سرمایه نسبتا زیادی نیاز است. همچنین کسب مجوز و همچنین ثبت شرکت برای این کسب و کار خانگی مورد نیاز است.
برای کسب تخصص می‌توانید در دوره فنی و حرفه‌ای تهویه مطبوع شرکت کنید و سپس در دوره های کارآموزی شرکت کنید. حداقل دو سال کارآموزی برای ورود به این کار توصیه می‌شود.
برای شروع کسب و کار خانگی در حوزه تهویه مطبوع، بایستی با تامین کنندگان و فروشندگان این حوزه در تماس باشید. افرادی که تجهیزات تهویه مطبوع را خریداری می‌کنند احتمالا به یک نصاب حرفه ای و قابل‌اعتماد نیاز داشته باشند. همچنین با آنها می‌توانید در زمینه تعمیر تجهیزات خنک کننده و چیلر همکاری کنید. یک راه موثر برای بازاریابی کسب‌وکارهای  تهویه مطبوع، ارائه ارزیابی قیمت رایگان است.

[تصویر:  simple-home-office-decor-ideas.png]
خدمات تنظیم اظهارنامه مالیاتی
هم افراد و هم شرکت‌ها باید هر سال مالیات‌های خود را بپردازند. شرکت‌ها سالانه بایستی اظهارنامه مالیاتی تهیه کنند. برای یادگیری آماده‌سازی اظهارنامه مالیاتی احتمالا یک ماه کارآموزی کافی باشد. همچنین نیاز است که با اصول حسابداری و قوانین مالیاتی آشنا باشید. با وجود اینکه این کسب و کار خانگی، به صورت کوتاه مدت و فصلی است، اما می تواند درآمد خوبی را نصیب شما کند.

مهدکودک خانگی
بسیاری از مادران می‌خواهند با فرزندان خود در خانه بمانند، اما همچنان باید درآمد داشته باشند. در این مورد، داشتن یک مهد کودک یک کسب‌وکار بالقوه خوب است. البته دریافت مجوز برای راه اندازی کودکستان شرایط خاص خودش را دارد. برای راه اندازی کودکستان شدیدا به صبوری و عشق به کودکان نیاز دارید. احتمالا نیاز باشد، صبح‌های خیلی زود کودکستان‌تان باز باشد و یا اینکه به صورت چند شیفتی کار کنید. همچنین احتمالا نیاز باشد، روزهای تعطیل هم فعال باشید.
نقل قول: منبع: وبلاگ آریاپاک
برای موفقیت، نیازمند برنامه‌ریزی دقیق با مدیریت زمان موثر هستید. یک برنامه کار ساز تهیه کنید و عادات خوب کاری را تمرین کنید. زمانی که این کار موفقیت‌آمیز باشد، یک کسب‌وکار خانگی می‌تواند زندگی و شغل شما را بانشاط کند.

چاپ این مطلب

  نرخ پرش یا Bounce Rate چیست و بر سئو سایت چه تأثیری دارد؟
ارسال کننده: dmman2019 - 2019/08/18، 06:30 AM - انجمن: بهینه سازی وب سایت SEO - بدون پاسخ

سلام عرض میکنم خدمت شما دوستان عزیز. در ادامه پست های آموزش سئو از ویکی دمی در انجمن سارا هاستینگ امروز در خدمت شما عزیزان هستیم با موضوع نرخ پرش یا Bounce Rate که بدلیل آنکه یکی از سیگنالهایی است که الگوریتم گوگل RankBrain از آن برای رتبه بندی سایت ها استفاده میکند بسیار مهم و حائز اهمیت است و همواره باید حواسمان به آن باشد. اما نرخ پرش یا BounceRate چیست؟

معنی bounce rate چیست؟

برای اینکه بدانید bounce rate چیست، ابتدا به صورت کلمه به کلمه آن را برای شما ترجمه می کنیم. در انگلیسی کلمه بانس “bounce” به معنی پرش یا پریدن است و “rate” هم به معنی نرخ! این دو کلمه در کنار هم به معنی نرخ پرش می باشد. اما اصلاً نرخ پرش چیست؟ چه زمانی نرخ پرش زیاد می شود و چه تاثیری بر سئو سایت دارد؟ عجله نکنید همه ی این موارد را به شما خواهم گفت. از اینجا به بعد مقاله رو من با ادبیات خودمونی میگم که درک این مفهوم براتون ساده تر باشه!

خب بریم سراغ اینکه bounce rate چگونه اتفاق می افته؟

زمانی که کاربری لینک شمارو در نتایج جستجو میبینه و روی اون لینک کلیک می کنه و وارد سایت شما میشه، گوگل اون کاربر رو زیر نظر میگیره که در سایت شما در حال چه کاری هستش، چقدر در صفحه ی شما باقی میمونه، چند صفحه ی دیگه از سایت شمارو بررسی میکنه، چه قدر از صفحه ی شما رو به سمت پایین اسکرول میکنه و … . اگر کاربری که وارد صفحه ای از سایت شما میشه، از اون صفحه وارد صفحه ی دیگه ای نشه و صفحه رو ببنده، در حقیقت از سایت شما bounce (پرش) انجام داده. اما عدد بانس ریت رو شما هرجا که ببینید بصورت درصدی هستش، حالا این عدد چطور محاسبه میشه؟بانس ریت یک درصد است که برای هر سایت از 0 تا 100% متغیر است. هرچه این درصد بیشتر باشه به ضرر شماست چراکه نشون می ده تعداد افراد بیشتری از سایت شما خارج شدند (به اصطلاح پرش داشتن) بدون اینکه صفحه دیگه ای از سایت شما رو ببینند. فرض کنیم که ۱۰۰ نفر از گوگل به این مقاله ی ما وارد می شوند. ما در این مقاله لینک های مختلفی رو قرار داده ایم که شما رو به صفحات دیگه ای از سایت منتقل میکنه. از بین ۱۰۰ نفری که وارد این صفحه میشن، ۴۰ نفر وارد صفحات دیگه میشن و ۶۰ نفر این صفحه رو میبندن. گوگل برای این صفحه ی ما بانس چند درصد رو نشون میده؟ بله دقیقاً درست حدس زدید، bounce rate صفحه ی ما 60% هست.یک نکته ی خیلی مهم، اصلاْ مهم نیست که کاربران ما چه مدتی در صفحه ما باقی موندن و بعد از سایت ما خارج شدند، فقط مهم اینه که بدون اینکه صفحه ی دیگه ای رو از سایت ما باز کنن، از سایت رفتن. یعنی اگر یه کاربر ۲۰ دقیقه هم در یک صفحه معین از سایت ما باشه بعد به صفحه ی دیگه ای نره و اون صفحه رو ببرنده باز هم گوگل برای ما bounce rate در نظر میگیره!

اگر با ابزار هایی مثل گوگل آنالیتیکس و الکسا کار کرده باشید، حتماً واژه ی bounce rate (نرخ پرش) و یا ضریب بازگشت را در این ابزار ها دیده اید. تعاریف بسیار اشتباهی از bounce rate نزد سئوکاران و سایر افراد فعال در این حوزه وجود دارد. ما در این مقاله سعی کرده ایم که به ساده ترین حالت ممکن بیان کنیم که bounce rate چیست. همچنین به این مورد هم اشاره خواهیم کرد که آیا bounce rate (نرخ پرش) و یا نرخ بازگشت بر سئو تاثیر گذار است یا خیر! علاوه بر این خواهیم گفت چه عواملی باعث افزایش نرخ پرش می شود و در ادامه 10 راه برای کاهش بانس ریت معرفی می کنیم.

تاثیر bounce rate بر سئو

اینکه bounce rate بصورت مستقیم برروی سئو سایت ما تاثیر داره و یا اینکه یکی از فاکتور های سئو شناخته میشه برای من زیاد مهم نیست و برای شما هم زیاد مهم نباشه! توجه زیاد به این موارد باعث میشه که شما یا یه چیزی رو خیلی زیاد جدی بگیرید و اون چیز از نظر گوگل مهم نباشه و برعکس ممکنه یک چیزی رو زیاد جدی نگیرید و اون چیز از نظر گوگل مهم باشه! برای همین زیاد وارد بحث مستقیم و غیر مستقیم نشید!

bounce rate چگونه بر سئو تاثیر گذار است؟

ما به شما گفتیم که خیلی در غید و بند این نباشید که bounce rate بطور مستقیم یا غیر مستقیم برروی سایت شما تاثیر داره ولی این را بدانید که نرخ پرش برروی سئو سایت شما بسیار تاثیر گذار است اما چگونه؟ خب گوگل برای اینکه متوجه بشه که مطالبی که در سایت شما هست برای کاربر مفیده یا نه باید چه کاری انجام بده؟ بله گوگل با مشاهده bounce rate سایت شما متوجه این موضوع میشه که آیا عنوانی که شما انتخاب کرده بودید با آن چیزی که کاربر بدنبالش بود یکسان است؟ زمانی که میبیند کاربران زیادی بعد از اینکه وارد این صفحه می شوند آن را می بندند متوجه می شود که از آن سایت خوششان نیامده، و زمانی که کاربری بعد از اینکه وارد صفحه شد چند صفحه ی دیگر از آن سایت را هم باز کرد مشخص است که موضوعات آن سایت برایش جذاب بوده.ربات های گوگل هر روز و هر ساعت و هر دقیقه این موارد را بررسی می کنند تا متوجه شوند که کاربران با هر جستجویی بدنبال چه موضوعی هستند و چه سایت هایی را بیشتر دنبال می کنند.

عوامل موثر در افزایش نرخ پرش (bounce rate):
دلایل مختلفی می تواند برای اینکه یک کاربر از سایت شما خارج شود وجود داشته باشد. ما در زیر چند مورد از این موارد را خواهیم گفت اگر شما هم بعنوان کاربری وارد سایتی شدید و دلیل خارج شدن شما از آن سایت در زیر نبود آن را به ما بگویید تا به این موارد آن را اضافه کنیم، چند دلیل برای خارج شدن کاربران از سایت:
۱- پایین بودن سرعت سایت:
مهم ترین دلیل خروج کاربران از یک سایت طول کشیدن زیاد بارگذاری صفحات است. بطور متوسط کاربران انتظار دارند سایت شما در کمتر از ۳ ثانیه باز شود (البته نه بطور کامل) بلکه حداقل محتوای متنی شما برگذاری شود و منتظر عکس ها بمانند. به همین دلیل باید حتماً به سرعت سایتتان توجه داشته باشید اگر سایت وردپرسی دارید حتماً مقاله ی زیر را که در مورد افزایش سرعت سایت وردپرسی هست رو مطالعه کنید. استفاده از AMP هم می تواند بسیار زیاد بر سرعت سایت شما تاثیر گذار باشد.
۲- مشکلات فنی و ارور ۴۰۴:
ممکن است برای شما زیاد پیش آمده باشد که از طریق گوگل وارد صفحه ای بشوید و آن صفحه به ارور ۴۰۴ یا همان یافت نشد برسد، در این حالت کاربران بعد از وارد شدن به آن صفحه و پیدا نکردن موضوع مورد نظرشان صفحه را می بندند و از سایت شما خارج می شوند و به اصطلاح bounce می کنند این خودش یک نمره منفی برای شما در نظر گرفته می شود.
۳- محتوا با نگارش و زبان بد:
یکی دیگر از مواردی که باعث افزایش نرخ پرش و یا بانس ریت می شود، محتوا با نگارش زبان بد است. ممکن است شما وارد صفحه ای شوید و به محتوایی برخورد کنید که از نظر بار علمی خیلی زیاد باشد، اما چون از نظر نگارشی درست نیست و یا زبان بیان این محتوا خوب نیست باعث بشه که شما بعد از خواندن چند خط از آن صفحه را ببندید، اگر شما در حال خواندن این خط از مقاله هستید مشخص است که ما کارمان را خوب انجام داده ایم و محتوای ما جذاب بوده!
۴- عنوان و توضیحات متای نامناسب:
درج نامناسب عنوان (title) و توضیحات متا (description) ممکن است باعث افزایش نرخ پرش شود. اگر شما برای یک صفحه عنوان و توضیحات متای اشتباه انتخاب کنید، زمانی که کاربر لینک شما را در نتایج جستجوی گوگل می بیند ممکن است برداشت اشتباهی از آن صفحه از سایت شما داشته باشد و وقتی وارد صفحه شد، تازه متوجه شود که بدنبال آن چیزی که شما نوشته اید نبوده، یا آن چیزی که شما نوشته اید اشتباه بوده! در این حالت صفحه را خواهد بست و bounce rate شما افزایش پیدا می کند.
۵- محتوای نامناسب و بی ربط:
محتوای نامناسب یکی از مهم ترین عواملی است که باعث افزایش نرخ پرش می شود. بعضی از اوقات شما وارد یک صفحه می شوید و مشاهده می کنید که محتوای مقاله ی آن سایت اصلا خوب نیست! در این حالت حتماً شما آن صفحه را خواهید بست، تولید کردن محتواهای خوب بسیار در کاهش bounce rate سایت موثر و تاثیرگذار است.

۵ راه برای کاهش بانس ریت یا نرخ پرش
در ادامه ما برای شما ۱۰ راه برای کاهش بانس ریت bounce rate یا نرخ پرش را معرفی خواهیم نمود، ممکن است بعضی از این موارد را در بالا هم گفته باشیم! پس بدانید که این موارد بسیار زیاد مهم هستند:
1- افزایش سرعت سایت
در جمله ی بالا هم گفتیم سرعت سایت بیشتری عامل افزایش دهنده bounce rate در سایت هاست. برای اینکه سرعت سایتتان را بصورت دقیق بررسی کنید می توانید از دو ابزار استفاده کنید؛ ۱- ابزار گوگل با نام page speed insights توجه داشته باشید که این ابزار برای ایران تحریم هستش و شما با آی پی ایران نمیتونید ازش استفاده کنید و باید آی پی خودتون رو تغییر بدید برای دسترسی به این سایت. ۲- ابزار gtmetrix استفاده از gtmetrix ساده است و ما در مقاله ای بطور کامل نحوه ی کار با این ابزار را برای شما خواهیم گفت و بصورت عملی gtmetrix را برروی یک سایت وردپرسی بررسی خواهیم نمود.
2- استفاده از popup را کاهش دهید
حتماً وارد سایت های زیادی شده اید که popup های تبلیغاتی زیادی باز می کنند، مثل اینکه شما برنده ی ساعت شده اید و … چند سالی هست که دیگر مردم زمانی که به پاپ آپ ها برخورد می کنند صفحه را می بندند، به همین دلیل سعی کنید که از پاپ آپ ها بصورت هوشمندانه استفاده کنید. مثلاً صبر کنید کاربرتان حداقل ۵۰٪ از صفحه را اسکرول کند و بعد با پاپ آپ برخورد کند، یا در صفحات از پاپ آپ های مرتبط استفاده کنید و … این دیگر بستگی به استراتژی دیجیتال مارکتینگ شما دارد که چگونه استفاده کنید.
3- کاربرتان را درست راهنمایی کنید
زمانی که کاربر شما وارد سایتتان می شود، نیاز به راهنمایی دارد. مثل زمانی که شما وارد پاساژی یا پارکینگ و… می شوید نیاز است که شخصی شما را راهنمایی کند. منو های سایت شما و بطور کلی بخش هدر سایت شما اولین چیزی است که کاربر شما آن ها را مشاهده می کند. باید در بخش منوی سایتتان شما بهترین و راحت ترین کلمات را استفاده کنید تا کاربر شما دچار سردرگمی نشود.
4- طراحی سایت برای موبایل (mobile friendly)
بیشتر کاربران این روز ها با موبایلشان وارد سایت های مختلف می شوند. بطوری که ما بطور متوسط ۷۰٪ ورودی کاربرانمان از گوشی موبایل، ۲۸٪ از طریق دسکتاپ و ۲٪ هم از طریق تبلت و سایر دستگاه ها وارد سایت ما می شوند. این نشان دهده این است که شما باید سایتتان را برای گوشی های موبایل بصورت کاملاً ویژه شخصی سازی کنید. طراحی سایت به حالت (responsive) باعث می شود که سایت شما در موبایل براحتی باز شود و کاربران شما دچار مشکل نشوند. گوگل سایت های mobile friendly را دوست دارد و همین امر در افزایش رتبه سایت شما نیز موثر است.
5-انجام لینک سازی داخلی مناسب
کاربر شما چه زمانی بعد از خواندن مقاله ی شما از سایت خارج نمیشود؟ درست است، زمانی که شروع به خواندن مقاله ی دیگری کند و یا به بخش دیگری از سایت شما برود. اما کاربران چطور می توانند وارد صفحات دیگر سایت شما شوند؟! توسط لینک های داخلی که شما در هر صفحه درست می کنید. الان شما در حال خواندن این بخش هستید و این بخش مربوط به لینک سازی داخلی است. اگر من به شما مقاله ای معرفی کنم که صفر تا صد نحوه ی لینک سازی داخلی را در آن توضیح داده باشم، شما روی آن کلیک نمی کنید؟ حتی برای کنجکاوی هم که شده ممکن است روی آن لینک کلیک کنید و سری به آن مقاله بزنید.


بعد از خواندن این مقاله اگر سؤالی داشتید میتوانید بپرسید، با افتخار در خدمت شما عزیزان هستم.

چاپ این مطلب

  گوگل دیسکاوری چیست؟ موضوعی جدید در بهینه سازی سایت در سال 2019
ارسال کننده: dmman2019 - 2019/08/15، 06:45 AM - انجمن: بهینه سازی وب سایت SEO - بدون پاسخ

سلام عرض می*کنم خدمت شما دوستان عزیز. ما عضو جدید سارا هاستینگ هستیم. گروهی حرفه*ای در زمینه سئو، این میگم برای اینکه تاپیک*هامون بدونید که تجربه محور هستن و نه تبلیغاتی و ما کلا کسب و کار پروژه*ای نیستیم. حقیقتا میخوام از امروز برای شما مقالات برتر سئو و دیجیتال مارکتینگ اینجا قرار بدم و حتی نمیخوام از این مقاله بک لینکی بگیریم که بگید میخوان تبلیغات کنن یا میخوان بک لینک بگیرن و هدفم واقعا به اشتراک گذاری محتوا و ترجمه هست. به عنوان اولین موضوعی که در انجمن مای بی بی ایران طرح کنم میخوام در مورد مبحث گوگل دیسکاوری صحبت کنم. خیلی*ها هنوز در ایران نمیدونن گوگل دیسکاوری چی هست و آیا بر روی سئو و بهینه سازی سایت تأثیر دارد یا نه. در ادامه با من همراه باشید تا این موضوع با شما عزیزان به اشتراک بزارم.

google discover یکی از جدیدترین بخش هایی است که توسط گوگل راه اندازی شده است و مشاهده ی آن فقط در موبایل و در مرورگر گوگل کرم امکان پذیر است و مدیریت و تحلیل اصلی رو با گوگل سرچ کنسول انجام میدیدم.
google discover چیست؟

قبل از اینکه به معرفی خود google discover یا گوگل دیسکاور بپردازیم مقداری در مورد علت ایجاد این بخش جدید صحبت می کنیم.
در سال های اخیر و طبق گفته های رسمی خود گوگل شاهد این قضیه بودیم که گوگل تمام تلاش خودش رو معطوف به ارائه بهترین نتیجه برای کاربران کرده است و طی این سالها هوش مصنوعی موتور جستجوی گوگل هم به شدت قویی شده و به یه درک نسبی رسیده است و امروزه تقریبا شما هر مدلی سرچ کنید گوگل با تحلیل کلمات سرچ شده و فهمیدن نیاز شما بهترین سایت ها رو برای شما نمایش میده و بهترین اطلاعاتو به کاربران عرضه می کنه. حالا google discover دقیقا برای کاربران و درک علایق کاربران راه اندازی شده است.google discover در واقعیت جایگزین google feed شده اما با یه تفاوت هایی که در این مقاله قصد داریم به شما بگیم که چجوری میشه گوگل دیسکاور رو واسه سایتتون راه اندازی کنید.راه اندازی گوگل دیسکاور

برای اینکه برای سایت خودتون بتونید گوگل دیسکاور راه اندازی کنید الگوی خاص و قطعی وجود نداره و اینکه شما بعد از انجام یه سری از کارا تصور کنید که از فردا باید برای سایت شما google discover راه اندازی شده باشه. خود گوگل هم با صراحت اعلام کرده که الگوریتمی که سایت ها و مقالات را برای گوگل دیسکاور انتخاب میکنه صرفا به کیفیت محتوا اهمیت میده و کمک به کاربران برای رسیدن به علایقشون.برای سایت هایی که عمومی هستند و موضوع خاصی ندارن باید برن به سمت موضوعات خیلی جذاب و چیزایی که میدونن مردم دوست دارند. اصلا نباید به این موضوع فک کنید که موضوعات از نظر کلمه های کلیدی سختن یا آسونن و یا اینکه شما نمی تونید همچین موضوعاتی رو سئو کنید چون گوگل دیسکاور هیچ ربطی به سئو و نتایج صفحه اول گوگل نداره و هر محتوایی از سایت شما رو که حس کنه واسه مخاطبش خوبه رو نمایش میده بدون اینکه در نظر بگیره که اون مقاله در نتایج جستجو چه جایگاهی داره.

[تصویر:  2-10.png]

[img=0x0]https://wikidemy.ir/wp-content/uploads/2019/07/2-10.png[/img]واسه همین باید سعی کنید برید به سمت محتوا های جذاب. یه راهکاری که ما خودمون در ویکی دمی روی یکی از پروژه هامون تست کردیم و نتیجه گرفتیم اینه که با یه تحقیق جامع کلمات کلیدی وارد موضوعاتی شدیم که یا کسی واردش نشده بود و محتوا راجبش وجود نداشت و یا سایت های خیلی کمی واردش شدن و محتوا های خیلی کم و ناقصی تولید کرده بودن.شما هم اگر بتونید در حوزه خودتون این کلمات رو پیدا کنید قدم بزرگی برداشتید برای ایجاد google discover واسه سایتتون. حتی اگر موضوعات شما خیلی پر رقابت هستند باز هم خیلی موضوعات و کلمات وجود دارند که تاحالا کسی به اونا اهمیت جدی نداده و اونا می تونن برگ برنده شما باشن پس به تحقیق کلمات کلیدی دقت کنید.به شما پیشنهاد میکنم دانش خود را در حوزه*ی سئو افزایش دهید تا دید قوی و کاملی در موردفاکتور های سئوبه دست بیارید و بعد با تسلط بیشتری موضوع دیسکاور رو درک می کنید.مورد دیگه ای برای اینکه گوگل مقالات و صفحه های شما را لایق بودن در discover بدونه اینه که سعی کنید سایت خودتون رو در موضوعات تخصصی به یه سایت جامع و مرجع تبدیل کنید. یعنی یک سایت تخصصی که تمامی نیاز های کاربران را توی اون حوزه مورد نظر در نظر گرفته و راجبش صحبت کرده.یکی دیگه از کارهایی که تاثیر بالایی داره اینه که یه کاری کنید مخاطب های شما با مقاله شما درگیر بشن و محتوای شما را منتشر کنن و یا به بحث راجب اون محتوا بپردازن و مشارکت کنن مثل نظر دادن. کانتنت مارکتینک و اشتراک محتوا یکی از راه های معتبر سازی یه صفحه و مقالس پس اگه شما بتونید بازاریابی محتوایی درستی داشته باشید باز هم یک قدم مثبت در این مسیر برداشته اید.[img=0x0]http://wpir.ir/images/statusicon/wol_error.gif[/img]

برای درک بیشتر شما از گوگل دیسکاوری، ما این موضوع را بر روی یکی از حرفه*ای ترین پروژه*های سئو گروه ویکی دمی تست کردیم و نتیجه*ی آن را برای قرار دادیم. این نتیجه، یک مطالعه موردی واقعی از بهینه سازی سایت یکی از بهترین سایت*های اینترنتی است. پس به حرفه*ای بودن و تأثیر این نتیجه شک نکنید زیرا شما نیز می*توانید از آن برای کسب و کار خودتان استفاده کنید. 



تاثیر google discover
برای خیلی ها سوال پیش میاد که سایت هایی که تونستن در discover نمایش داده بشن یعنی از بقیه سایت ها قویی تر هستند؟
لزوما نمیتونه به این شکل باشه که هر سایتی که یکی از مقالاتش وارد گوگل دیسکاور شد پس قویی تر از همه سایت هاست. تاثیر اصلی discover جذب مخاطب بیشتره و ارزشمند بودن آن هم به همین علته که شما جدا از راهای جذب کاربرتون می تونید یه راه جدید به دست بیارید که واقعا اگر بهینه ازش استفاده کنید میتونه کاربرای زیادی رو به سمت سایت شما بیاره.
مورد جالب گوگل دیسکاور اینه که گوگل به تاریخ انتشار اهمیتی نمیده و هر مقاله ای رو که حس کنه واسه کاربر می تونه مفید باشه و مورد علاقه کاربر باشه رو نمایش میده پس تمامی مقالات سایت شما شانس بودن در دیسکاور گوگل رو دارند.
این مورد هم بدونید که اگر یکی از مقاله های سایتتون توی discover قرار بگیره به این معنی نیست که از این به بعد همه ی مقاله های شما شرایط قرارگیری توی دیسکاور رو دارند. ممکنه از تمامی مقاله های سایتتون فقط چند تا توی google discover قرار بگیره.
هر کلیکی که روی لینک های دیسکاور انحام بشه گوگل در سرچ کنسول توی بخش مجزایی به نام discover نشون میده. حالا در همین مقاله ما دیسکاور رو توی google search console هم بررسی می کنیم.

مقاله ی خود را چگونه در google discover قرار بدیم:
گوگل با روش های مختلف که یکی از اصلی ترینهاش سوابق جستجوی کاربران و چیزایی که از قبل سرچ می کنن می خواد علایق کابران خودش رو بفهمه و اینکه هر کاربر به چه موضوعاتی علاقه داره و دیسکاور هر کاربر رو بر حسب علایقش ایجاد کنه. پس google discover برای هر کاربر فرق داره و واسه همه یکسان نیست.
حالا گوگل از همه ی مقالاتی که حس می کنه میتونه مورد علاقه کاربرانش باشه و در صفحه موبایلشون نشون داده بشه میگرده و بهترین رو انتخاب میکننه. حالا شاید واستون سوال باشه که بهترین رو چجوری انتخاب میکنه؟
چیزی که خود گوگل مطرح کرده اینه که الگوریتم google discover فقط به این فکر میکنه که چه محتوایی برای کابر جذابه و اگه اونو به کاربر نشون بده میتونه خوشحالش کنه اما چند تا مورد هستند که علاوه بر مواردی که در بالا ذکر شد می تونه تاثیر داشته باشه:
خود گوگل اعلام کرده که استفاده از AMP میتونه کمک زیادی به رفتن مقالات توی لیست دیسکاور بکنه
مورد بعدی استفاده از تصاویر با کیفیت بالا و حداقل عرض ۱۲۰۰ پیکسله
با رعایت تمامی نکاتی که به شما گفتیم شانس خودتون رو واسه بودن توی لیست صفحه های پیشنهادی از سمت گوگل بالا ببرید.
در آپدیت بعدی این مقاله ما نمونه ای از پیاده سازی discover که توسط خود تیم ما در ویکی دمی ایجاد شده است رو قرار میدیم و بیشتر با این موضوع آشنا میشیم. همچنین توی سرچ کنسول این مورد رو با هم برسی میکنیم.
discover در سرچ کنسول یا وبمستر:
وقتی برای سایت شما discover فعال میشه و مقالات و صفحه های سایت شما در بخش دیسکاور نمایش داده میشه یه بخشی توی وبمستر یا همون سرچ کنسول به نام discover برای شما ایجاد میشه که می تونید آمار کلیک ها و نمایش های لینک های خودتون رو اونجا مشاهده کنید.
خیلی ها تصور می کنند که این امکان برای سایت های ایرانی فعال نمیشه و فقط برای سایت های خارجی وجود داره. به همین دلیل ما توی ویکی دمی شروع کردیم به بررسی این موضوع و فعالیت در این زمینه که موفق به پیاده سازی دیسکاور برای یکی از پروژه هامون شدیم که در زیر واسه شما توضیحات و تصاویرش رو آوردیم.
خب در یکی از پروژه هایی که در ویکی دمی انجام دادیم استراتژی پیاده سازی دیسکاور را برای فروشگاه اینترنتی مو تن رو ایجاد کردیم که با توجه به تصاویر زیر می تونید مشاهده کنید که نمایش اون در سرچ کنسول شما یا وبمستر شما به چه صورتیه. (مو تن رو برترین فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی و بهداشتی در ایران هستش).

[تصویر:  1-11.png][img=0x0]https://wikidemy.ir/wp-content/uploads/2019/07/1-11.png[/img]
مطابق تصویر بالا می تونید مشاهده کنید که تونستیم ۹۰۵ کلیک از این بخش برای فروشگاه اینترنتی مو تن رو به دست بیاریم و در آینده این مورد خیلی بیشتر میشه. حالا ما باید بررسی کنیم ببینیم که کدوم یکی از مقالات بیشترین نمایش رو توی google discover داشتن و از اون مقالات الگوبرداری کنیم و اون نوع موضوع و مقاله توی سایت رو بیشتر کنیم.[img=0x0]http://wpir.ir/images/statusicon/wol_error.gif[/img]
بیشتر این کلیک ها رو ما از مجله مو تن رو به دست آوردیم که وارد موضوعات مختلف شدیم. همچنین میتونید مشاهده کنید که نزدیک به 16 هزار بار لینک های ما در discover نمایش داده شده است و حالا ما باید به این موضوع فکر کنیم که چجوری تعداد کلیک ها را بالا ببریم! شاید محتوای ما تاییده لازم برای بودن توی دیسکاور رو داشته اما شاید عنوانش اینقدر جذاب نبوده که مخاطب های بیشتری رو به خودش جذب کنه.
[img=0x0]https://wikidemy.ir/wp-content/uploads/2019/07/3-8.png[/img][img=0x0]http://wpir.ir/images/statusicon/wol_error.gif[/img]
[تصویر:  3-8.png]
با توجه به تصویر بالا هم مشاهده می کنید که یه بخش کاملا مجزا توی google search console یا google webmaster ایجاد میشه که فقط اختصاص داره به کلیک های دیسکاور و ظاهر سرچ کنسول شما مقداری تغییر می کنه.

بعد از خواندن این مقاله اگر سؤالی داشتید میتوانید بپرسید، با افتخار در خدمت شما عزیزان هستیم.

چاپ این مطلب

  سئو به بیانی دیگر
ارسال کننده: farzadmri - 2019/08/15، 06:23 AM - انجمن: بهینه سازی وب سایت SEO - بدون پاسخ

با رشد روز افزون فناوری در سراسر جهان، قطعا نام سئو به گوشتان خورده است. پس بیایید مروری بیندازیم به معنی و مفاهیم سئو و تاثیر آن بر کسب و کارهای امروزی.
سئو چیست؟ بهینه سازی موتور جستجو یا سئو، یک روند مناسب برای بهتر دیده شدن یک وب‌سایت در نتایج جستجوی یک موتور جستجو، مثل گوگل است. معمولاً وب سایت هایی که بالاترین امتیاز را در صفحه نتایج جستجوگر دارند، بازدیدکننده بیشتری هم به دست خواهند آورد و این بازدیدکنندگان می توانند در آینده، به مشتری هم تبدیل شوند.
اما پروسه ای که نیاز است سپری شود تا یک وب سایت به رتبه سئوی مناسبی برسد، به این راحتی ها هم نیست؛ چرا که صفحه اول موتورهای جستجو، مثل صحنه جنگ می ماند و برای رسیدن به آن، باید بجنگید؛ منتهی کسی این صحنه جنگ را نخواهد دید!

چاپ این مطلب

Lightbulb فرق درب های معمولی با درب ضد سرقت
ارسال کننده: istadoor - 2019/08/14، 11:20 AM - انجمن: مطالب آموزشی - بدون پاسخ

[تصویر:  Moghdam-2.jpg]
تعریق درب ضد سرقت و درب معمولی
اول از همه باید تعریفمون از درب معمولی و درب ضد سرقت رو مشخص کنیم تا بعد ببینیم تفاوت هاشون چیه.
درب معمولی دربیه که توی اکثر منازل نصبه، یه قفل ساده داره به همراه یه چارچوب معمولی و ساده و یه لنگه نه چندان ضخیم. این تعریف ما از یه درب معمولیه. درب معمولی به راحتی با ضربه شکسته می شه. با یک اهرم که بین لنگه و چارچوب قرار میگیره خم میشه و زبونه از قفل خارج می شه و درب باز میشه.
حالا درب ضد سرقت دربیه که اون نواقص توش برطرف شده و نه بشکنه و نه خم بشه و نه بشه به راحتی ازش عبور کرد.
ویژگی های درب ضد سرقت
یه درب ضد سرقت باید بتونه معایب درب های معمولی رو جبران کنه. واسه همین باید یه سری ویژگی ها رو توی خودش بگنجونه. یه درب ضد سرقت استاندارد باید لنگه محکمی داشته باشه. لنگه یا همون بدنه ضخیم که با پروفیل های بسیار قوی تر ساخته میشه دیگه با ضربه نمی شکنه و خم نمیشه. ضخامت این درب ها و ضخامت پروفیل هایی که داخلشون به کار رفته استحکام لنگه درب رو تضمین می کنه.
چارچوب این درب ها هم باید نسبت به ضربه و اهرم دیلم مقاوم باشه. برای همین شرکت ایستادر طراحی خاصی رو انجام داده و از چارچوب های دو تکه استفاده کرده که نه تنها واسه نصب خیلی سریع تر و تمیز تر انجام میشه بلکه بعد از نصب بتن ریزی میشه تا خیالتون بابت هر مدل ضربه و اهرمی راحت بشه.
قفل های ساده درب های معمولی هم جای خودشون رو به جدیدترین مدل از قفل های یا همون قفل گاوصندوقی میدن. این قفل ها ساختاری مثل قفل های گاو صندوق ها دارن و از نظر امنیتی توی جایگاه بسیار بالایی قرار می گیرن.
درب ضد سرقت ایرانی
یکی از بهترین تولیداتی که توی کشورمون انجام میشه و برای خریدش نیازی به محصولات سایر کشورها نداریم درب ضد سرقته. اگر درب ضد سرقتی که میخرین استاندارد باشه کیفیت اون بالاتر از بهترین مدل درب های ضد سرقت ترک و چینیه. و علاوه بر اون از مزیت خدمات پس از فروش و گارانتی طولانی مدت هم بهره مند می شین.
علاوه بر درب های ضد سرقت ایستادر تولید کننده انواع درب ضد حریق و درب داخلی با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت نیز هست

چاپ این مطلب

  رمانی برای نوجوانان با «کوه مرا صدا زد»
ارسال کننده: booklove - 2019/08/14، 04:59 AM - انجمن: مطالب آموزشی - بدون پاسخ

رمان نوجوان «کوه مرا صدا زد» به قلم محمدرضا بایرامی‌ از  سه گانه «قصه های سبلان» است. این اثر از زمان انتشار خود، بارها مورد توجه نویسندگان و منتقدان مختلف ایرانی و خارجی قرار گرفته است.
به گزارش پایگاه خبری مهرک ، کتابهای «کوه مرا صدا زد» در کنار دو اثر «برلبه پرتگاه» و «در ییلاق» سه گانه «قصه های سبلان» بایرامی هستند که در سال  ۱۳۷۲ منتشر شدند. این آثار پیوستگی مضمونی داشته تلاش ها مردمان منطقه سبلان را به تصویر کشیده است.
«کوه مراصدا زد» به عنوان اولین کتاب از سه گانه قصه‌های سبلان، یکی از موفق‌ترین و جذاب‌ترین این کتاب‌ها نیز بوده است. محمدرضا بایرامی در این داستان، به تلاش جلال برای سرپانگه داشتن ستون‌های زندگی خانواده‌اش بعد از مرگ پدر می‌پردازد؛ تلاشی که شاید بتوان شکل نمادین آن را در هنگام سرسره بازی با بچه‌ها مشاهده کرد. ردپای این تمثیل‌ها، نماد‌ها و نشانه‌ها را در همه جای داستان بایرامی می‌توان سراغ گرفت؛ از جمله قار قار کلاغ در لحظه بازگشت پدر و عمو اسحق از شهر که نشانه‌ای از عدم بهبودی پدر است و یا بی‌تابی و دودو زدن چشم‌های قاشقا و شیهه کشیدنش که از مرگ او خبر می‌دهد. بایرامی برخلاف بسیاری از نویسندگانی که به داستان‌های روستایی روی می‌آورند، تنها به برداشت سطحی و ارائه مطالب کلی از این شیوه زندگی نمی‌پردازد. داستان‌های او به خاطر پرداخت دقیق جزئیات زندگی در طبیعت و به دور از تکنولوژی، می‌تواند دایره‌المعارفی کامل از روابط، مشاغل، و فرهنگ روستایی باشد.
کتاب «کوه مرا صدا زد» از مجموعه کتابهای طلایی سوره مهر است که تاکنون توانسته جوایز بسیاری را در داخل و خارج کشور به خود اختصاص دهد. برخی جوایز این کتاب عبارت‌اند از:دیپلم افتخار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، 1373-کتاب شایسته وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به همراه جلد دومش،بر لبه پرتگاه، در کتاب سال جمهوری اسلامی ایران-برگزیده از سوی انجمن نویسندگان کودک و نوجوان ایران، 1379-«خرس طلایی»، سال 2001استان برن سوئیس، جایزه «مار عینکی آبی» سال 2001، سوئیس.

چاپ این مطلب

  تالار شیک و ارزان
ارسال کننده: marjan.raad - 2019/07/15، 09:39 AM - انجمن: مطالب آموزشی - بدون پاسخ

تالار شیک و ارزان

سرآغاز زندگی مشترک جشن عروسی است. یک جشن باشکوه، می تواند آغاز یک زندگی عاشقانه و توام با آرامش باشد. پس برای چنین مراسمی باید یک برنامه ریزی دقیق و حساب شده داشته باشیم و به بهترین شکل ممکن آن را برگزار کنیم و برنامه ریزی عروسی خوبی بچینیم.
در ابتدا بهتر است به نحوه ی برگزاری مراسم و کم و کیف آن بپردازیم.اینکه قرار است عروسی ما در چه ابعادی برگزار شود.چه تعداد مهمان دعوت خواهند شد و بهترین گزینه برای برگزاری چنین جشنی کدام است. معمولا برای محل برگزاری عروسی دو گزینه در اختیار داریم.
برگزاری مراسم در سالن ها و تالار های عروسی و برگزاری در باغ تالارها
 هر کدام از این دو گزینه هم دارای ویژگی های مثبت و منفی هستند.تشریفات عروسی
پس بهتر است قبل از گرفتن تصمیم نهایی به کم و کیف آن خوب بیاندیشیم. محلی که قرار است بهترین شب زندگی تان در آن رقم بخورد اهمیت ویژه ای دارد پس لازم است ضمن بررسی های تمام جوانب، تمام سوالاتی که ذهن تان را درگیر کرده و برایتان اهمیت دارد را از مسول تالار عروسی بپرسید.
اتاق فکر تشیکل دهید
برای هماهنگی کارهایتان در روز عروسی می توانید از بین اطرافیانتان تیمی را انتخاب کنید که به شما برای هماهنگی کارهایتان کمک کنند؛ تا استرس و فشار عصبی به شما تحمیل نگردد.
سعی کنید تمام کارها را در ماه پایانی انجام دهید تا از استرس و دغدغه شما در روز عروسی کاسته شود  و هر هفته برنامه ریزی خود را بروز و یا  مرور نمایید.
معمولا برای برگزاری عروسی، عروس و داماد هر کدام خواسته و نظرات متفاوتی در نحوه برگزاری مراسم یا برخی از جزییات عروسی دارند.
همیشه سعی کنید با هم مشورت کنید و تمامی دلایل تان را برای هم بازگو کنید. اینگونه بیشتر حرف طرف مقابلتان را درک خواهید کرد. در آخر باید بتوانید در برابر تغیرات انعطاف پذیر باشید.
لیست مهمانان عروسی
·        یک لیست از مهمان ها را برای خود تهیه کنید بعلاوه یک لیست اضافه برای مهمان های رزروی هم داشته باشید.
·        همیشه در نظر داشته باشید که این لیست ها نوسان دارد، یعنی ممکن است به تعداد مهمان های شما افزوده و یا بالعکس کاسته شود.
·        برای این کار بهتر است یه فهرست جایگزینی تهیه نمایید؛ تا بتوانید مهمان های رزروی را در صورت لزوم جایگزین کنید.
 موقعیت مکانی و دسترسی محل برگزاری مراسم عروسی
محل برگزاری مراسم باید سر راست باشد تا دسترسی به آن برای همه ی مهمان ها امکان پذیر باشد. انتخاب مکان های پرت و دور افتاده، پر ترافیک و شلوغ، با دسترسی های سخت و صعب العبور باعث ایجاد تنش و کلافگی برای مهمان ها خواهد شد؛ خصوصا خانواده هایی که بچه ی خردسال و یا افراد سالمند دارند.
[تصویر:  shel_june_15_0221-1024x683-768x512.jpg]
همچنین اگر در دو مکان مراسم دارید باید آن ها را نزدیک به هم انتخاب کنید تا دچار کمبود وقت نشوید و همچنین در ترافیک نمانید. مثلا اگر مراسم عقد را در خانه برگزار می کنید و می خواهید برای مراسم عروسی به سالن بروید باید به دنبال سالنی باشید که به منزل تان نزدیک تر باشد.هرچند اکثرا مراسم عقد را در سالن های مخصوصی که در تالارها وجود دارد برگزار می کنند.
وسعت سالن مراسم نیز یک امر قابل توجه است که ارتباط مستقیمی با تعداد مهمان ها دارد. اگر تعداد مهمان های شما کم است، سالن بزرگ انتخاب خوبی برای شما نخواهد بود. چرا که مهمان ها پراکنده می شوند و این موضوع مراسم شما را خلوت و سرد جلوه می دهد.در مقابل اگر تعداد مهمان ها زیاد است، سالن کوچک بسیار مشکل ساز خواهد بود. پس باید ابتدا لیست نهایی مهمانان مراسم خود را تهیه کنید.
در هنگام انتخاب تالار عروسی به تمیزی روکش ها و رومیزی ها، کف سالن و در و دیوار آن توجه کنید. حتما به مدیر تالار عروسی تاکید کنید که برای مهمانی شما، روکش ها و رومیزی ها می بایست تمیز باشند و حتی الامکان روز قبل شسته شده باشند و روی این موضوع پا فشاری کنید تا متوجه حساسیت شما بشوند.
سرویسهای بهداشتی و سایر امکانات تالار
 نظارت بر سرویسهای بهداشتی را فراموش نکنید. حتما بررسی کنید که سرویسهای بهداشتی به اندازه کافی وجود داشته باشند و در عین حال تمیز و بهداشتی هم باشند. علاوه بر این محل سرویس ها و مسافت آنها تا محل جشن هم خیلی مهم است.
سعی کنید آنچه را که در ذهن خود می پرورانید با یک طراح دکور بازگو کنید. از مسئول تالار بخواهید که خدماتی را که شما می خواهید را به شما ارائه دهد.
چرا که این مراسم از جمله مراسمی است که دیگر قابل تکرار نیست. نور پردازی مکانی که قرار است عروس خانم در آنجا مستقر شود امریست مهم، پس هنگام بازدید از تالار عروسی به این نکته توجه کنید و حتما این مکان را برای دو یا چند بار بررسی کنید.مکانی که عروس قرار است آنجا اسکان پیدا کند باید نورپردازی خاص و چشمگیری داشته باشد. چرا که بیشتر میهمانان جذب محل نشستن عروس می شوند.
نکته ی مهم دیگری که شما باید برای آن حتما حساسیت داشته باشید؛ غذایی است که در تالار سرو می شود.اگر سرو غذا با خود تالار باشد حتما باید به مواد اولیه ای که از آن برای طبخ غذاها استفاده می شود؛ دقت داشته باشید. چرا که کیفیت غذا روی بهتر برگزار شدن مراسمتان تاثیر بسزایی دارد.تالار عروسی را باید به نحوی انتخاب کنید که جای هیچ حرف و حدیثی را برای میهمانان باقی نگذارد.نحوه پذیرایی خدمتکاران تالار هم می تواند برای شما امر مهمی تلقی شود.به لباس خدمتکاران تالار حتما نظارت کنید. زیرا تمیزی و رعایت ادب و در کل آداب دانی آنها برای میهمانان شما مهم است.
 تست غذا و کیفیت پذیرایی
وقتی می خواهید منوی غذا را انتخاب کنید باید توجه داشته باشید که برای تعداد زیادی از اشخاص که سنین متفاوت و هم چنین ذائقه های گوناگون دارند؛ غذا سفارش دهید. سعی کنید بیش تر از غذاهای مرسوم استفاده کنید. متداول است که بعد از انتخاب تالار و قبل از عقد قرارداد، کیفیت غذا و پذیرایی توسط مشتری تست می شود. معمولا مشتری یک شب به صورت سرزده به تالار یا باغ رفته و بعد از ملاقات با مدیر تالار تقاضای تست غذا و مشاهده نوع سرویس دهی را می کند.امکان مشاهده نحوه سرویس دهی مهمانداران، برخورد آنها با مهمانان، نوع لباس آنها، کیفیت ظروف پذیرایی و از نزدیک، به شما کمک خواهد کرد که تصمیم نهایی خود را راحت تر بگیرید.
پارکینگ باغ و تالار
پارکینگ اتوموبیل یکی از مهمترین امکاناتی است که باید به آن توجه کنید. تالار پذیرایی یا باغی که جشن عروسی خود را در آن برگزار می کنید حتما باید مجهز به پارکینگ برای اتومبیل ها باشد.قطعا بیشتر مهمانان شما با اتومبیل شخصی خود به عروسی شما می آیند و علاقه ندارند مدت زیادی را در خیابان های اطراف به دنبال جای پارک بگردند و در نهایت نگران امنیت اتومبیل خود باشند. خصوصا اگر ساکن شهرهای بزرگ و شلوغی مثل تهران هستید حتما به این ویژگی توجه کنید.
در همان اول کار و موقع بستن قرارداد با مدیر تالار عروسی، حتما مسائلی را که مد نظرتان است و روی آن حساس هستید را مطرح کنید. از مدیر تالار تقاضا کنید که ظروفی را که قرار است غذاها در آنها سرو شود را به شما نشان بدهد.این مسئله هم برای میهمانان وسواسی مراسمتان، می تواند امری مهم باشد. اگر قرار است غذای مراسم شما سلف سرویس باشد؛ حتما دقت داشته باشید مکانی را که قرار است میهمانان برای صرف غذا به آنجا مراجعه کنند؛ وسیع باشد، زیرا در موقع سرو غذا دچار مشکلاتی خواهند شد.حتما با مدیر تالار برای انواع پیش غذا، غذا، سالاد و دسر صحبتتان را نهایی کنید ، اینکار باعث می شود که هم شما خیالتان از همه لحاظ آسوده خاطر باشد و هم در روز مراسم عروسی دچار هیچگونه اشتباهی نشوند.
·        در هنگام مراجعه به تالارها برای انتخاب بهترین گزینه، علاوه بر موضوعات گفته شده، تزئینات تالار و ارتفاع سقف را نیز حتما در نظر بگیرید.
·        مثلا در نظر داشته باشید که اگر سقف تالار انتخاب شده، کوتاه باشد در روز عروسی، امکان فیلمبرداری با کرین برای گروه فیلمبرداری شما وجود نخواهد داشت.
·        موقعیت نمازخانه ، سرویس بهداشتی و اتاق تعویض لباس بانوان را حتما درنظر بگیرید.
·        اگر تالار در طبقات بالای ساختمان قراردارد، حتما پله های تالار را مد نظر بگیرید، چرا که بالاخره لیز بودن پله ها مشکل ساز می شود.
·        اگر می خواهید باغ تالار انتخاب کنید این را حتما در نظر داشته باشید که چه تاریخی از سال را می خواهید برای عروسیتان انتخاب کنید.
·        آیا تاریخ عروسی شما در تابستان است یا در فصلی سرد؟ اگر در فصل سرد می خواهید مراسم عروسی بگیرید پس باغ تالار گزینه ای مناسب برای شما نمی باشد.
·        اگر برای پیدا کردن تالار عروسی یا باغ عروسی فرصت کمی دارید؛ نباید استرس و نگرانی به خود راه دهید. چرا که امروزه چیزی که در سطح شهرها به وفور یافت می شود تالار عروسی است. فقط کافیست برای انتخاب بهترین تالار دقت بخرج بدهید. به روز بودن طراحی و چیدمان سالن پذیرایی یکی از مهمترین مواردی است که شما باید به آن هم توجه داشته باشید.
 زیبایی و تمیزی آن در مراسمتان قابل مشاهده است مخصوصا در فیلم عروسیتان، که این هم مهم تلقی می شود. تالارهایی هستند که حتی تم عروسی شما را هم برایتان اجرا می کنند و زیبایی بسزایی را به جشن شما می بخشند.زیبایی دکور مراسم به بهتر جلوه داده شدن نمای داخلی تالار و حتی در چشمان مهمانان شما نقش زیادی را می تواند ایفا کند تالارهایی وجود دارند که گل آرایی را جزئی از خدمات خود می دانند.زیبایی گل آرایی در دید میهمانان شما جذابیت بیشتری را دارد. مسیری را که عروس می خواهد وارد تالار میهمانی شود، اگر دارای گل آرایی و نورافشانی باشد جلوه بیشتری خواهد داشت. از دید عموم این نوع خدمات به زیباتر شدن و خاص تر شدن هر چه بیشتر مراسم عروسی شما کمک خواهد کرد.
تهیه شیرینی تالار
در خدمات تالار زیاده روی نکنید
پذیرایی از عکاس، و فیلم بردار تالار
هدیه برای ساقدوش ها و یادگاری برای مهمانان عروسی
انتخاب یک گروه موسیقی ویژه و خاص در شب عروسی
سفره عقد مدرن چه ویژگی هایی دارد
سفره عقد مدرن به دلیل زیبایی بی نظیری که دارد شما را شگفت زده خواهد کرد از ویژگی های سفره عقدهای مدرن ساده و در عین حال شیک بودن آنها است. نورپردازی زیبا و همچنین استفاده از شمع های شیک و بهره گرفتن از مجسمه های شکیل و ظروف کریستالی خاص سفره عقد مدرن را متمایز کرده است. در ادامه به بخشی از ویژگی های آن اشاره شده است:
درباره سفره عقد مدرن
از سالیان قدیم چیدن سفره عقد یکی از مراسمات به هم پیوستن دو جوان بوده است. امروزه نیز سفره عقد هایی زیباتر و شکیل تر از قدیم آماده می کنند که هم زیبایی و شیک بودن آن و هم اجزایی که در این سفره قرار می گیرد با دوران قدیم تفاوت های بسیاری دارد. امروزه با استفاده از طراحی های خاص و زیبا سفره عقدی مدرن تزیین می شود که واقعا بی نظیر است و برای عروس داماد رضایت بخش خواهد بود. همچنین در برخی از سفره عقدهای مدرن با استفاده از نورپردازی به زیبایی آن می افزایند. سفره های عقد مدرن با مجسمه های شیک و پارچه های مدرن و زیبا تزیین می شوند که به زیبایی هرچه تمام تر سفره عقد کمک می کند.
سفره عقد مدرن را نمی توان سفره ای در نظر گرفت که باید پر از اشیاء باشد بلکه تزیین سفره عقد و همچنین اجزایی که در آن به کار گرفته شده است نمایانگر آن می باشد. سفره های عقد مدرن با نورپردازی شیک و زیبا و بدون تنوع رنگ زیباتر به نظر می رسند. یکی از موارد مهم سفره عقد مدرن, طرز چیدمان اشیائی است که بکار گرفته شده اند. از ویژگی هایی که به زیبایی سفره عقد مدرن کمک کرده است بهره گرفتن از آب در آن است چرا که آب را در جلوی آینه قرار می دهند که تصویر لذت بخشی را ایجاد خواهد کرد.
همچنین بهره گرفتن از شمع و گل های زینتی و به ویژه استفاده از گل های پرپر شده به زیبایی هرچه تمام تر سفره عقد کمک می کند. یک سفره عقد مدرن هیچ کمبودی نخواهد داشت و هیچ کمبودی در آن دیده نخواهد شد. استفاده از ظروف کریستال و پارچه های زینتی ساخته شده با طراحی روز از دیگر ویژگی های سفره عقدهای مدرن به شمار می آیند. تزیین کله قندها و بستن روبان های شیک و انتخاب رنگ توری اطراف آن از دیگر ویژگی های سفره عقد مدرن به شمار می رود.
سفره عقد مدرن به گونه ای چیده خواهد شد که اولا هیچ بخشی از آن پر از اشیاء نباشد و همینطور در بخش دیگر آن هیچگونه خلا مشاهده نشود. طریقه چیدمان یک امر مهم در سفره عقدهای مدرن است چرا که زیبایی یک سفره در چیدمان آن استوار است. چیدمان سفره عقد مدرن به گونه ای خواهد بود که شما از تماشای آن لذت ببرید و هیچگونه عیبی در آن نیابید. همچنین یکی از مسائل مهم دیگر سفره عقدهای مدرن انتخاب رنگ پارچه ای که قسمت زیرین را فرا می گیرد می باشد که معمولا در سفره عقدهای مدرن از دو رنگ استفاده می شود و یا از پارچه ای که بر روی آن گل های ریز زیبا هک شده است بهره می گیرند
همچنین می توانید با مشاوره با یک تشریفات مجالس که سابقه مناسبی در اجرای انواع سفره عقد دارد می توانید سفره عقدی زیبا و مدرنی را برای مراسم عقد تان داشته باشید.

چاپ این مطلب

  عمده فروشی لوازم جانبی موبایل
ارسال کننده: marjan.raad - 2019/07/15، 07:33 AM - انجمن: مطالب آموزشی - بدون پاسخ

درباره خرید اینترنتی لوازم جانبی موبایل ملت بازار

پخش لوازم جانبی موبایل ملت بازار مجموعه ای از پرسنل زبده و با تجربه در زمینه واردات و پخش لوازم جانبی موبایل و تبلت چندین سال است در این زمینه فعالیت دارد و با توجه به شناخت و نیاز بازار ، به صورت مداوم اجناس پرمصرف بازار را رصد نموده و توسط تیم خرید خود از کشور چین تهیه و جهت ارائه به همکاران عزیز در فروشگاه پخش لوازم جانبی موبایل ملت بازارفراهم می نماید.
 در جهت پیشبرد تجارت الکترونیک و رفاه حال همکاران عزیز تمرکز کاری تیم پخش لوازم جانبی موبایل ملت بازاربر روی فروش اینترنتی بوده ، اما جهت برخی از همکارانی که تمایل به خرید حضوری دارند این امکان فراهم شده است که با هماهنگی قبلی در فروشگاه های ما حضور پیدا کرده و خرید خود را انجام دهند. البته لازم به ذکر است تمامی قیمت ها با احتساب 8 الی 15 درصد تخفیف نسبت به خرید حضوری در سایت قرار داده شده اند که این امر در جهت اهداف یادشده می باشد.
محوریت فعالیت این مجموعه، فروش به صورت عمده محصولات بوده و قیمت ها برای عمده فروشانی که تیراژ بالایی خرید دارند قابل انعطاف و کاهش می باشد که می بایست به صورت تلفنی و هماهنگی با مسئولین خرید ما انجام شود.
فروشگاه اینترنتی تخصصی ملت بازار
زمان یکی از با ارزش ترین سرمایه های انسانی است که باید از آن به بهترین نحو ممکن استفاده شود. اهمیت زمان آنقدر برای بشر شناخته شده بود که همواره سعی داشته و دارد، تا برای رسیدن به اهداف خود کوتاه ترین مسیر را انتخاب کند. مسیری که او را زودتر به هدف مورد نظر خود برساند. در سال های اخیر با فراگیر شدن گجت های هوشمند مثل موبایل، تبلت و یا ابزارهای الکترونیکی دیگر مثل لپ تاپ، دوربین، کنسول بازی و... سبب شد شاخه ای جدید در بازار شکل بگیرد که هدف از آن رفع نیازهای جانبی از گروه محصولات باشد...
عمده فروشی لوازم جانبی موبایل(تلفن همراه) به قیمت پخش و عمده فروشی
فروش عمده لوازم جانبی گوشی موبایل , خرید عمده لوازم گوشی موبایل به قیمت پخش عمده.
وارد کننده لوازم جانبی موبایل و عمده فروشی کابل و شارژر گوشی موبایل بصورت عمده و ارزانترین قیمت برای همکاران.
فروشگاه موبایل ملت بازار جزو محدود وارد کنندگان لوازم جانبی موبایل در ایران و تهران بوده و به همین دلیل با حذف واسطه، محصولات و لوازم جانبی موبایل را با مناسب ترین قیمت برای مشتریان و همکاران عزیز فراهم ساخته است. درحال حاضر فروشگاه دارای بخش های جامعی در زمینه انواع پاوربانک و شارژر همراه ، هندزفری و هدفون ، شارژر و کابل ، فلش مموری ، کاور و قاب گوشی و تبلت ، محافظ صفحه نمایش ،کارت حافظه ،موس و کیبورد ، کاور و کیف لپ تاپ ، اسپیکر و بلندگو ، ابزار سلامت ، اسپینر ، گجت و دستبند پوشیدنی ، هارد اکسترنال ، تجهیزات بازی مانند گیم پد(دسته بازی) و کنسول بازی و ... می باشد.موبایل ملت بازار همیشه سعی بر این داشته  تا بهترین های جانبی را برای شما عزیزان در فروشگاه گرد هم آورد که در حال حاضر نیز حدود 90 درصد محصولات فروشگاه از بالاترین سطح کیفی برخوردار هستند.
در ضمن موبایل ملت بازار در بین فروشگاه های پخش و خرید عمده لوازم جانبی موبایل ، فروش عمده پاوربانک ، فروش عمده قاب موبایل ، فروش عمده فلش و رم ، خرید عمده هدفون و هدست و ... از محبوبیت بالایی به سبب حذف واسطه و ارائه مناسب ترین لیست قیمت همکار لوازم جانبی موبایل و فلش و رم در بین همکاران عزیز از سراسر کشور برخوردار است.
موبایل ملت بازار   پخش و توزیع کننده بهترین برندهای لوازم جانبی موبایل از جمله : ریمکس Remax ، شیائومی Xiaomi ، بیسوس Baseus ، هوکو Hoco ، دبلیو کی WK ، تسکو TSCO ، آرون ARUN ، بلکین Belkin ، روموس Romoss ، راک اسپیس Rock ، جویروم Joyroom ، نیلکین Nillkin ، الدینیو LDNIO ، سیلیکون پاور SP ، ترنسند Transcend ، سن دیسک Sandisk ، پرودا ریمکس ، بیلیتونگ Bilitong ،توتو TOTU ، وگر Veger ، ایکس لول X-Level ، کلگی اصلی آیفون مدل Lition ,دبلیو کینگ W-King ، هوانمین Huanmin  و ... را تحت پوشش قرار داده و روز به روز بر این لیست افزوده خواهد شد.

چاپ این مطلب