امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
بهترین مکمل های بدنسازی برای افزایش حجم
#1
افزایش حجم برای بسیاری از بدنسازان دارای اهمیت است، اما اینکه با خوردن مواد غذایی به تنهایی به حجم مورد نظر خود برسند کمی دور از انتظار است به مین دلیل است که معمولا بدنسازان به سراغ مکمل های بدنسازی برای افزایش حجم می‌روند تا در کنار ورزش سخت به حجم دلخواه خود برسند. در این بخش داریم به معرفی بهترین مکمل بدنسازی برای افزایش حجم بپردازیم.

کراتین
کراتین به طور طبیعی در سلول‌های ماهیچه ای به وجود می‌آید، و حدود ۹۵ درصد آن در بافت ماهیچه ذخیره می‌شود، ۵ درصد باقیمانده در سایر نقاط بدن به صورت پراکنده یافت می‌شوند. این واکنش متابولیسمی دوباره در آزمایشگاه بازسازی شده و کراتین مونوهیدراته برند کراتین DNA بی اس ان را برای ساخت مکمل بدنسازی به وجود آورده است. این ماده برای تهیه انرژی ماهیچه استفاده می‌شود.
مزیت مصرف کراتین چیست؟
 پیشرفت حجم سازی عضلات
 افزایش حجم سلول‌های ماهیچه‌ای
ریکاوری سریعتر بعد از پایان تمرینات بدنسازی
افزایش ذخیره گلیکوژن (سوخت جانوری)
افزایش عملکرد و کارایی ماهیچه در تمرینات سخت بدنسازی
نحوه مصرف کراتین چگونه است؟
۵-۱۰ گرم. نصف این مقدار را قبل از تمرین و مابقی را پس از تمرین بدنسازی به صورت محلول بخورید.

[تصویر:  %D9%85%D8%B9%D8%B1%D9%81%DB%8C-%D9%85%DA...%DB%8C.jpg]

بتا آلانین
این ماده یک آمینو اسید طبیعی است که توسط غذاهای پروتئینی مانند مرغ به بدن وارد می شود. عملکرد بتا آلانین به خاطر توانایی آن در افزایش سطح کارنوزین داخلی ماهیچه‌هاست. افزایش سطح بتا آلانین از طریق مصرف مکمل آن، سطح کارنوزین را تا ۶۰ درصد در طی ۴ هفته بالا می‌برد. این وقتی مهم است که در حین تمرینات سخت بدنسازی، بدن ما مقادیر زیادی هیدروژن را که باعث کاهش PH می‌شوند، بر روی هم انباشته می‌کنند (در نتیجه خاصیت اسیدی بالا می‌رود). این خاصیت اسیدی (اسید لاکتیک) باعث درد و خستگی شدید ماهیچه می‌شود، و در نتیجه کیفیت عملکرد عضله را کاهش می‌دهد. همراه با افزایش مقادیر چشمگیر کارنوزین توسط بتا آلانین، بدن بدنساز قادر خواهد بود تجمع هیدروژن را به تاخیر بیندازد و از ایجاد خاصیت اسیدی پیشگیری کند، در نهایت از خستگی زودرس و درد ماهیچه جلوگیری می‌شود.

مزیت مصرف بتا آلانین چیست؟
افزایش تحمل بدنسازی
افزایش بازده بدنسازی در تمرینات سخت
ایجاد تاخیر در خستگی زودرس عضلات
بهبود تمرینات با وقفه و شدید بدنسازی
ایجاد ارتباط نیرویی با کراتین
نحوه مصرف بتا آلانین چگونه است؟
۲-۶ گرم در روز، به صورت وعده‌های کوچک در طول روز استفاده شود تا از خارش و سوزش پوست پیشگیری شود.

محلول پروتئین
براحتی می‌توان درک کرد که بدنسازها و ورزشکاران تناسب اندام با مصرف محلول یا سرم پروتئین می‌توانند عملکرد بدنسازی خود را بهبود ببخشند و حجم عضلات خود را بالا ببرند. سرم پروتئین، بدن را با مقادیر زیادی پروتئین تامین می‌کند و به آغاز پروژه حجم سازی ماهیچه‌ها کمک شایانی می‌کند. این مکمل بدنسازی به طور معمول قبل و بعد از تمرینات مصرف می‌شود تا سنتز پروتئین را بالا ببرد و ریکاوری ماهیچه‌ها را بهبود ببخشد. فرقی نمی‌کند، اگر به دنبال حجم سازی هستید یا می‌خواهید چربی بدن را کم کنید، اضافه کردن این مکمل پروتئینی برند پروتین وی سینتا 6 اج با طعم بیسکوئیت و کرم بی اس ان به رژیم بدنسازی، باعث کوتاه شدن مسیر رسیدن به هدفتان می‌شود.

مزیت مصرف پروتئین محلول چیست؟
هضم آسان نسبت به سایر مکمل های بدنسازی
افزایش بازسازی ماهیچه‌ها
یک مکمل بدنسازی یک اشتها آور طبیعی است.
تحمل لاکتوز شیر
نحوه مصرف محلول پروتئین چگونه است؟
هر بار ۲۰-۳۰ گرم پروتئین مصرف کنید. بهتر از قبل و بعد از تمرینات بدنسازی باشد. هیچ وقت، خوردن سرم پروتئین را در اولویت اول خود قرار ندهید و از منابع پروتئینی به صورت غذا نیز استفاده کنید. گلوتامین نیز یکی دیگر از انواع این محصولات می باشد که برند پروتین وی سینتا 6 اج با طعم بیسکوئیت و کرم بی اس ان یکی از محبوب ترین آن هاست.
پاسخ


موضوعات مرتبط با این موضوع...
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
  بهترین زمان پست گذاشتن در اینستاگرام ali.z1 0 24 2019/08/20، 07:50 AM
آخرین ارسال: ali.z1
  نکاتی برای جلوگیری از بروز ترکیدگی لوله آب khodetkhasti 1 117 2019/07/15، 10:21 AM
آخرین ارسال: irpolymer
  انواع مکمل های بدنسازی چه فواید و عوارضی دارند pedram 0 33 2019/07/14، 10:29 AM
آخرین ارسال: pedram
  برنامه ریزی برای مراسم ها چگونه است mahan 0 205 2019/05/14، 12:28 PM
آخرین ارسال: mahan
  برای بهترین نتیجه، مکمل های بدنسازی را چه زمانی مصرف کنم؟ parvar 0 172 2019/05/11، 01:05 PM
آخرین ارسال: parvar

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان