امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
چطور پیامک تبلیغاتی بفرستیم؛ راهکار اصولی و کم هزینه
#1
کمپین پیامکی به معنای بازاریابی در تجارت است که شما را قادر می سازد از طریق متن با مشتریان خود ارتباط برقرار کنید. کمپین های پیام کوتاه با کمپین های ایمیل مشترکات زیادی دارند. با این حال ، یک کمپین پیامکی حتی شخصی تر از ایمیل است زیرا مردم از پیام های متنی استفاده می کنند و بیشتر برای ارتباط با دوستان و خانواده خود استفاده می کنند. اگرچه کمپین های پیام کوتاه محدودیت های تصویری و تعداد کاراکترها را دارند (حداکثر 160) ، این کانال بازاریابی سریعتر و مؤثرتر است. مانند بازاریابی ایمیل ، در بازاریابی پیامکی می توانید پیام های مختلفی را برای مخاطبان خود ارسال کنید. پیامهای متنی خودکار که معاملات را تأیید می کنند، از حمل و نقل اطلاع کسب می کنند، در مورد چرخ دستی های رها شده به طور خودکار یادآوری می شوند. آنها فقط در زمان تحریک ارسال می شوند و فقط به مشتریانی که آنها را تحریک می کنند، ارسال می شوند. پیامک های متنی می تواند اطلاع رسانی و تبلیغاتی باشد.
پیامک تبلیغاتی پیامی است که توسط یک برند به منظور جلب توجه مشتریان و آگاه نمودن آنها از محصولات جدید، تخفیف ها و پیشنهادات ارسال می شود. لازمه آن وجود پنل اس ام اس است تا لیست مشتریان خود را یکجا در پنل پیامکی خود بارگزاری کنید و ارسال پیامک انبوه خود را بر اساس ارسال منطقه ای، کدپستی، مشاغل، BTS، پیام صوتی و ... انجام دهید.
چطور پیامک تبلیغاتی بفرستیم؟
۱- شخصی سازی پیام و هدف(با در نظر گرفتن جمعیت شناسی مخاطبان خود مثل سن، جنسیت، شغل و موارد دیگر پیام ها را تهیه کنند). ۲- حرفه ای باشید(در هنگام برقراری ارتباط با مشتری از طریق پیامک تبلیغاتی، استفاده از زبان عامیانه، اختصارات و شکلک ها پیشنهاد نمی شود). ۳- دقیق باشید(بازاریاب ها باید اطمینان حاصل کنند که پیامک تبلیغاتی مورد نظر پیام مطلوب خود را به سهولت منتقل می کند). ۴- متن پیامک تا حد ممکن کوتاه باشد. ۵- دکمه دعوت به عمل(call-to-action) را درج کنید.
قبل از راه اندازی اولین کمپین پیام کوتاه خود ، اطمینان حاصل کنید که مشتریان به شما اجازه می دهند پیامک های SMS را برای آنها ارسال کنید. حقوق بین الملل به این مجوز احتیاج دارد. همانند مجوزهای ایمیل ، باید مخاطبین خود را برای دریافت محتوای تبلیغاتی از طریق پیام کوتاه انتخاب کنید. شما می توانید گزینه های انتخابی را به چند روش مختلف جمع آوری کنید: با اضافه کردن یک زمینه اضافی برای شماره تلفن ها در فرم های ثبت نام خود با درخواست شماره تلفن مشتری در پرداخت (از لینک پیگیری کنید تا یاد بگیرید که چگونه این کار را در فروشگاه انجام دهید) با ارسال پیامک کلمه کلیدی یک کد کوتاه (فقط چند ارائه دهنده ارائه می دهند که باید آن را با مراجعه به آنها چک کنید) علاوه بر اجازه مشتری ، کمپین های پیام کوتاه شما باید مطابقت داشته باشند.
به گفته آنها ، رضایت از دریافت پیام های متنی تبلیغی نمی تواند شرط خرید باشد. موافقت در مورد دریافت پیام های متنی یا باید از انتخاب رایگان مشتری باشد و باید به وضوح نمایش داده شود. فراموش نکنید که اگر می خواهید پیام های متنی شما را دریافت نکنند ، پیوند لغو اشتراک را اضافه کنید تا اطمینان حاصل شود که مشتریان دیگر نمی خواهند پیام های متنی شما را دریافت کنند ، با این که پاداش اضافه شده شما به عنوان هرزنامه گزارش نمی شود.
پاسخ


موضوعات مرتبط با این موضوع...
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
  سامانه پیامکی | سامانه پیام کوتاه | سامانه ارسال پیامک nabzezan 2 548 2020/10/23، 09:28 PM
آخرین ارسال: saraafzali
  پنل پیامک تبلیغاتی|ارسال پیامک تبلیغاتی|تبلیغات اس ام اسی nabzezan 0 603 2020/09/06، 04:28 PM
آخرین ارسال: nabzezan
  هزینه جراحی بینی به چه چیزهایی بستگی دارد؟ raminbiba 0 510 2020/07/26، 09:54 AM
آخرین ارسال: raminbiba
  هزینه سفر به پوکت چقدر است ؟ limootorsh 1 2,913 2017/10/16، 07:31 AM
آخرین ارسال: masazhor

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان